Situația deschiderilor de magazine din retailul alimentar din România, în luna februarie 2018

În luna februarie 2018, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 22 magazine, cu 7 unităţi mai puțin faţă de luna anterioară și tot cu 7 unități mai puțin față de luna februarie 2017.

retailul alimentarPROFI a deschis în luna februarie 18 magazine noi şi rămâne rețeaua cu cele mai multe unităţi dar şi cu cea mai mare expansiune din România. Cu aceste noi unităţi, Profi ajunge la un total de 722 de magazine.

Credit foto: Shutterstock

Mega Image a deschis în luna februarie un Concept Store situat chiar în centrul Bucureștiului, în clădirea istorică din strada Grigore Cobălcescu, numărul 45, rețeaua națională ajungând la un total de 600 de unități.

Kaufland România a deschis în luna februarie un magazin în București, rețeaua națională ajungând la un total de 119 unități.

Carrefour România a deschis în luna februarie un supermarket în comuna Șiria, județul Arad, rețeaua națională ajungând la un total de 233 de unități, în acest format.

REWE România, prin lanțul de magazine Penny Market, a deschis un nou magazin în Târgu Jiu, rețeaua națională ajungând la un total de 222 de unități.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,840 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Situația deschiderilor de magazine din retailul alimentar din România, în luna februarie 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: