Situația deschiderilor de magazine din retailul alimentar din România, în luna martie 2019

În luna martie 2019, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 32 de magazine, în acest calcul intrând doar magazinele deschise și comunicate oficial de către retaileri.

Formatul supermarket & magazine de proximitate

Auchan Retail România continuă expansiunea rețelei de magazine de proximitate MyAuchan în București unde a deschis, în luna martie 2019, un alt magazin: MyAuchan Luică din sectorul 4, București (GALERIE FOTO).

retailul alimentar

Retalerul PROFI a deschis în luna martie 20 de magazine: 6 unități în format Standard, 10 unități în format City și 4 unități în format Loco.

În luna martie 2019, retailerul Mega Image a deschis 7 magazine, dintre care 4 magazine sub brandul Shop & Go si 3 magazine sub brandul Mega Image.

Formatul discount

Carrefour România a deschis, în luna martie 2019, primul magazin Supeco din București și al 14-lea al rețelei din România. Pe locul noului magazin, situat în str. Postăvarul, nr 24 – 52, sect.3, a funcționat o unitate Market, iar anterior a funcționat un magazin BILLA, primul magazin BILLA deschis în România în luna februarie 1999.

Rețeaua de magazine de tip discount Penny Market, aparținând REWE Group, s-a extins în luna martie 2019 cu o nouă unitate, inaugurată în localitatea Târgu Neamț, județul Neamț. Astfel, rețeaua națională ajunge la 237 de magazine deschise în România.

Lidl continuă investițiile în România prin deschiderea, în luna martie 2019, a două noi magazine: în Huedin, județul Cluj și în Voluntari, județul Ilfov. Odată cu inaugurarea celor două magazine, rețeaua națională de magazine de tip discount Lidl ajunge la 247 de unități.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,920 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Situația deschiderilor de magazine din retailul alimentar din România, în luna martie 2019

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: