Auchan Retail România continuă expansiunea rețelei de magazine de proximitate MyAuchan în București și județul Ilfov, unde se pregătește să deschidă și alte magazine, două dintre acestea fiind în plin proces de construcție: MyAuchan Luică și MyAuchan La Strada, situat în viitorul centru comercial cu același nume din Militari Residence, Roșu – Chiajna.
Magazinul MyAuchan din streep mall-ul La Strada, din strada Rezervelor, cartierul Militari Residence, se află încă în construcție, la fel ca întregul centru comercial, dar lucrările sunt spre final, deși proiectul trebuia să fie finalizat în trimestrul 3 din 2018.
Magazinul MyAuchan Luică, cu o suprafață de vânzare de 560 de metri pătrați și o gamă disponibilă de 5.000 de produse alimentare și nealimentare, este situat pe strada Luică nr 164 – 168, la parter si mezanin, în sectorul 4, București.
Aceste două magazine sunt magazine noi, independente și nu fac parte din parteneriatul cu OMV Petrom. Auchan Retail România continuă, astfel, expansiunea rețelei MyAuchan pe două planuri: magazine independente și magazine situate în stații de alimentare Petrom, parte din parteneriatul cu OMV Petrom.
Legat de parteneriat, cele 2 companii au declarat că vor să-l prelungească. Cele două părți, Auchan și OMV Petrom, au agreat, la începutul lunii februarie 2019, un Memorandum de Înțelegere care exprimă intenția ambelor părți pentru a discuta extinderea parteneriatului, condiționat doar de obținerea aprobării finale din partea Consiliului Concurenței.
Pe de altă parte, Auchan Retail România continuă să deschidă si magazine independente, la finalul lunii trecute deschizând primul magazin MyAuchan din orașul Cluj-Napoca, rețeaua de magazine numărând, până la deschiderea celor 2 magazine de mai sus, 20 de unități: 15 magazine în stații Petrom, în cadrul partenariatului Auchan România și OMV Petrom și 5 magazine MyAuchan independente – 3 în București, 1 în Craiova și 1 în Cluj-Napoca.
MyAuchan
Magazinele MyAuchan completează rețeaua celor 33 de hipermarketuri Auchan precum și a celorlalte concepte comerciale specializate precum: Inextenso, drogherii și LillaPois, Prin diversificarea formatelor sale, Auchan are ca obiectiv crearea unei experiențe deosebite la cumpărături prin acoperirea unei mari varietăți de nevoi și prin adaptarea permanentă la cerințele consumatorilor.
Auchan Retail România are o suprafaţa totală (netă) de vânzare de peste 280.000 mp, peste 10.000 de angajaţi și o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
