Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 28 martie – 1 aprilie 2016

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 28 martie – 1 aprilie 2016.

Retail

food-supermarketMETRO Group a anunţat o nouă organizare, în două mari companii independente: Wholesale & Food Specialist Group, şi Consumer Electronics products and services Group, pentru a creşte valoarea companiei, organizare ce se va implementa la mijlocul anului viitor.

Credit Foto: shutterstock.com

Cora România îşi va relansa magazinul online şi îl va muta de pe platforma www.coraDrive.ro unde a fost şi lansat, pe site-ul clasic al retailerului www.cora.ro. Noul site va deveni user friendly, va fi adaptat pentru dispozitivele mobile, va avea un plus de produse disponibile şi mai multe facilităţi pentru cumpărători.

REWE Romania, discounterul german, a deschis la Oradea magazinul Penny Market cu numărul 175 al reţelei naţionale si al patrulea din acest oraş.

AMRCR (Asociația Marilor Rețele Comerciale din România) atrage atenția că Proiectul de lege privind diminuarea risipei alimentare ce obligă toți comercianții să „doneze” sau să „sponsorizeze” anumite produse alimentare care se află „în apropierea datei de expirare,” încalcă dreptul la proprietate și creează, prin ambiguitate, premisele unui circuit alimentar paralel și netransparent.

Mega Image şi Mastercard lansează o campanie destinată încurajării plăţii cu cardul în magazinele Mega Image premiile incluzând şi 3 bilete la marea finală a Ligii Campionilor UEFA de pe 28 mai 2016, de la Milano.

E-commerce

Peste 30% din traficul retailerilor online este generat, în medie, de pe dispozitivele mobile, însă sunt și magazine al căror trafic de pe smartphone-uri sau tablete depășește 50% din total, potrivit datelor Teamshare,

FMCG

Consiliul Concurenței a anunţat oficial că a autorizat tranzacţia prin care Tymbark – MWS Sp. Z o.o. Sp. K., parte din Grupul polonez Maspex, preia Rio Bucovina S.R.L.

Se apropie Campionatul European de Fotbal – Televizoare peste aşteptări

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, anunță că va deschide cinci noi magazine proprii în 2016, două dintre acestea urmând a fi amplasate în București. Magazinul online www.farmec.ro a înregistrat vânzări de peste 1 milion de euro în 2015.

Studii

InfoCons a realizat, în perioada 10 – 17 Martie 2016, un studiu comparativ cu privire la informaţiile ce se regăsesc pe etichetele produselor tip praline de ciocolată/bomboane de ciocolată, existente pe piaţă românească.

Tetra Pak, lider mondial în soluţii de procesare şi ambalare a produselor alimentare, previzionează că piaţa lactatelor organice va continua să crească în următorii ani, atât în segmentul de bază al laptelui bio, cât şi în rândul produselor cu valoare adăugată.

Un studiu despre Generaţia Z, prima generaţie a nativilor digitali. Membrii acesteia sunt primii care au crescut utilizând social media, tehnologia mobilă şi cu siguranţă primii care au folosit de mici tehnologia video mobilă.

Revista retail-FMCG.ro pune la dispoziţie companiilor din retail, din industria FMCG sau furnizoare de servicii conexe care doresc să sprijine Dance World spaţii publicitare pe site si articole promoţionale

Dance World, trupa de dans modern formată din copii cu vârste cuprinse între 10 şi 18 ani, va fi singura trupă de dans care va reprezenta România la Campionatul Mondial de Arte – World Championships of Performing Arts – din luna iulie, din Statele Unite ale Americii. Copiii din Dance World au nevoie de sponsori pentru deplasare.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,825 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 28 martie – 1 aprilie 2016

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: