Sinteza săptămânii 17 – 21 octombrie

Intern:

Noul hipermarket Carrefour Colosseum pune în practică un nou concept comercial menit să simplifice accesul şi vizibilitatea în magazin pentru cumpărători şi să le ofere o experienţă mai plăcută la cumpărături.

Reţeaua de magazine Kaufland, aparţinând Schwarz Group, a inaugurat un nou magazin în Ploieşti. Este al doilea magazin Kaufland din Ploieşti, cel de-al 67-lea magazin din România al reţelei germane şi al nouălea deschis în acest an.

Lupta statului impotriva supermarketurilor, o interesantă analiză a D-lui Profesor Cristian Păun, Doctor în Economie, în cadrul evenimentului Romania Retail Summit 2011.

In perioada 21-23 octombire 2011, hipermarketul real,- Timisoara Sud va fi gazda unui eveniment inedit: Primului Targ de Produse traditionale si Ecologice intr-un hipermarket timisoarean.

Colgate-Palmolive lansează campania educaţională „Carrefour şi Colgate-Palmolive. Împreună avem grijă de tine şi de planetă”, în magazinele lanţului de hypermarketuri Carrefour.

Cea de-a şasea ediţie a Târgului de Vinuri GoodWine se va desfaşura între 18 şi 20 noiembrie 2011, la World Trade Plaza – Bucureşti.

Gerovital, cel mai puternic brand românesc de cosmetice, va direcţiona, în perioada 14 octombrie – 14 decembrie 2011, 1% din vânzarea produselor sale către Echipa Olimpică a României. Banii vor fi folosiţi pentru pregătirea echipei pentru participarea la Jocurile Olimpice care vor avea loc în 2012 la Londra.

În luna octombrie a acestui an, URBB aduce pe piaţa din România Holsten Weizen (Nefiltrată) într-un ambalaj nou, la sticlă de 0.5 L. Disponibilă până în prezent doar în varianta draft, în locaţiile speciale URBB, Holsten Weizen va fi, începând cu această lună, mult mai aproape de consumatorii care apreciază gustul special al unei beri nefiltrate.

Internaţional:

Preşedintele grupului german de retail Metro Group AG, Prof. Dr. Jürgen Kluge, şi-a anunţat demisia din funcţia de Preşedinte si de membru al Consiliului de Administraţie.

Confruntaţi cu dezbaterea în desfăşurare privind salvarea de la faliment a Greciei, şi cu înrăutăţirea crizei datoriilor în Franţa şi Italia, consumatorii europeni sunt, în mod vizibil, din nou neliniştiţi conform concluziilor studiului GfK Climatul de consum Europa pentru al treilea trimestru din 2011.

Al doilea cel mai mare producător de bere din lume, SABMiller plc şi Anadolu Group, cel mai mare producator de bere din Turcia şi al doilea ca marime din Rusia, au căzut de acord să formeze o alianţă strategică pentru a revigora vânzările în pieţe precum Turcia, Rusia, CSI, Asia Centrală şi Orientul Mijlociu.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,845 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 17 – 21 octombrie

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: