Sinteza săptămânii 20 – 24 august

Intern:

Cu peste 400 de produse în portofoliu, Farmec este în prezent lider de piaţă în categoria produselor de îngrijire facială, cu branduri ca Gerovital şi Doina pe primul loc în segmentul cremelor de faţă şi al demachiantelor.

Danone  propune consumatorilor Activia Mic Dejun, soluţia pentru o primă masă a zilei rapidă, săţioasă şi gustoasă.

Mega Image a deschis în București magazinul Shop&Go cu numărul 31.

Cel de-al 128-lea magazin PROFI a fost inaugurat în Deta, județul Timiș.

Pe 22 august a.c. a avut loc la Constanţa primul târg de achiziţii din Dobrogea, dedicat producătorilor locali din zonă.

Mega Image și Universal Music România propun clienților o nouă campanie: “Mega Music”.

Lidl derulează “Săptămâna grecească” în perioada 27.08-02.09.

Mega Image închide luna august cu cinci noi magazine Shop&Go deschise.

Internațional:

La finalul celui de-al doilea trimestru al anului curent, grupul Delhaize a anunțat o diminuare a profitului net cu 26,1%, ajungând la 87 de milioane de euro.

Heineken a anunțat pe 22 august 2012, raportul financiar pentru prima parte a anului.

Carrefour are nevoie de 3 miliarde de euro pentru a investi în restructurarea hypermarketurilor europene.

Discounterul Penny va introduce un nou concept de magazine pe piața din Europa Centrală.

 

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,880 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 20 – 24 august

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: