Sinteza saptamanii 6 – 10 februarie 2012

Dupa campania de lichidare de stoc cu reduceri de pana la 70%, din perioada 6 – 13 februarie, Profi continua campania de teasing, anuntand ca pe data de 13 februarie, toate magazinele retelei se inchid.

Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea pe data de 13 februarie 2012 a unui magazin nou construit, reţeaua sa din România însumând în prezent 135 magazine. Noua unitate se deschide în Constanţa, pe strada Baba Novac nr. 195.

Auchan va investi în România pe parcursul acestui an aproximativ 15 milioane de euro în construirea a două mall-uri la Bucureşti. Cele două mall-uri vor fi situate în vecinătatea cartierului Giuleşti si pe fosta platforma industrială Tricodava din cartierul Ghencea.

Carrefour Property si New Europe Property Investments plc (“NEPI”) anunta viitoarea deschidere a centrului comercial Ploiesti Shopping City, cel mai nou si mai important centru comercial din judetul Prahova, dezvoltat ca urmare a colaborarii celor doua companii, programat pentru deschidere in luna noiembrie a acestui an.

Comisia Europeană organizează pe 17 Februarie 2012, la hotelul Howard Johnson din București, un seminar de o zi cu titlul „Directiva europeană privind siguranţa jucăriilor”, dedicat prezentării extinse a normelor actuale de aplicare a noii Directive 2009/48/CE privind siguranţa jucăriilor. Seminarul este finanțat de Comisia Europeană și este organizat de Toy Industries of Europe împreună cu Ministerul Economiei, Comerţuluişi Mediului de Afaceri din România.

Ursus Breweries a anunțat rezultatul pitch-ului organizat pentru selecția agenției ce va administra contul de media al companiei. În urma unei licitații, la care au participat 9 companii, Media Investment a fost desemnată agenția câștigătoare.

Covalact a inaugurat la Sfântu Gheorghe, noul centru logistic pentru produse lactate, obiectiv care va stimula evoluția economică a companiei si va facilita distribuția produselor către consumatori.

Compania United Romanian Breweries Bereprod (URBB )a înregistrat în 2011 o creştere de 6% în volum a vânzărilor cumulate pe cele trei pieţe pe care este prezentă – bere, băuturi răcoritoare şi apă minerală -, faţă de anul 2010. Aceasta se traduce la nivelul cifrei de afaceri a companiei printr-o majorare de 8% faţă de anul anterior.

 

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,955 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza saptamanii 6 – 10 februarie 2012
Explorează subiecte similare:

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: