Retailerul Profi poate deveni liderul pieței de retail alimentar din România în 2023, conform analiștilor de la LZ Retailytics. Analiza LZ Retailytics confirmă, astfel, prognoza noastră din 2016, potrivit căreia Profi va intra în 2020 în top 3 retaileri alimentari din România, iar în 2023 va deveni lider de piaţă. În luna mai 2019, retailerul va atinge pragul de 1.000 de magazine în România
Dacă în 2018, top 5 retaileri alimentari din România îl avea ca lider pe Kaufland, cu vânzări de 2,6 miliarde €, urmat de Carrefour, cu 2,1 miliarde €, Lidl, cu 1.8 miliarde €, Profi, cu 1,6 miliarde € și Mega Image (parte din grupul Ahold Delhaize), cu 1,5 miliarde de €, prognoza LZ Retailytics arată un alt clasament pentru 2023, în care Profi va fi, cel mai probabil, lider de piață, cu vânzări de 3,8 miliarde de €.
Astfel, în ciuda unei prezențe puternice a celor 2 branduri germane de retail din grupul Schwarz – Kaufland și Lidl – Profi, jucătorul local ce operează cea mai mare rețea de supermarketuri și magazine de proximitate din România, poate deveni cel mai important retailer alimentar din România în 2023.
Context european și național
În conformitate cu o tendință majoră care se înregistrează în regiunea CEE (Europa Centrală și de Est), conceptele locale de proximitate vor putea depăși jucători internaționali puternici și vor aduce consolidare piețelor de retail din care fac parte.
Profi își mărește în mod constant rețeaua de magazine din România, peste media de expansiune a pieței. În 2018, PROFI a deschis un total de 232 de magazine, încheind anul cu un total de 925 de magazine, iar în această lună (mai 2019) va atinge pragul de 1.000 de unități la nivel național, fiind rețeaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografică din România.
în 2017, ultimul an în care există date complete legate de rezultate financiare, Profi a avut o creștere de 33,2% a cifrei de afaceri, cea mai mare din retailul alimentar din România, iar prognoza noastră arată că și în 2018 va avea cel puțin același procent de creștere. Mai mult, dacă va avea cel puțin același ritm de creștere, Profi va intra în 2020 în top 3 retaileri alimentari din România, iar în 2023 va deveni lider de piaţă.
Profi
Retailerul PROFI ROM FOOD, ce aparține companiei Mid Europa Partners, operează în România 3 formate de magazine de proximitate: PROFI Standard și PROFI City, formate destinate urbanului mare și mic și PROFI Loco, formatul destinat zonei rurale, zonă cu un potențial enorm de dezvoltare. În luna mai 2019, Profi va atinge pragul de 1.000 de magazine în România.
Întregul raport LZ Retailytics îl puteți citi, în curând, AICI.
LZ Retailytics este un grup internațional de analiști care sprijină industria de retail & FMCG cu date și analize detaliate pentru a facilita planificarea afacerii și luarea deciziilor. Grupul oferă aceste informații sub forma unei platforme digitale inovatoare, precum și prin ateliere de lucru, traininguri interne și proiecte consultative. LZ Retailytics face parte din Lebensmittel Zeitung (LZ), cea mai importantă publicație B2B dedicată retailului și industriei FMCG din Germania.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
Buna ziua,
Detin un imobil cu o suprafata de 420mp in rural zona centrala cu parcare si la drum judetean ,doresc o colaborare cu retail Profi pentru dechiderea unui magazin loco !
Va rog sa intrati pe http://www.profi.ro si sa va adresati direct dumnealor. Noi suntem o publicatie cu stiri din retailul alimentar.