Cupio, cel mai vândut brand de produse pentru manichiură din România

Cupio a fost desemnat cel mai vândut brand de produse pentru manichiură din România, conform datelor companiei Market Vector, care a analizat vânzările pe anul 2018 în magazinele din centrele comerciale din țară.

manichiură

Conform aceleiași surse, cota de piață a brandului Cupio pe segmentul produselor pentru manichiură a fost în 2018 de 29,3%, iar în primul trimestru din acest an a crescut la 30,1%. „Produsele noastre reprezintă aproape o treime din segment. În 2018 ne-am menținut poziția de lider și chiar am consolidat-o, pentru că vorbim de o creștere în cotă de piață, păstrând acest trend de creștere și în 2019, anul curent”, a declarat Răzvan Ștefănescu, Director General Cupio.

Cupio, unul dintre brandurile preferate de specialiștii în frumusețe din România

Cupio a devenit unul dintre brandurile preferate de specialiștii în frumusețe din România. Brandul se bucură de o popularitate tot mai mare și, în prezent, este unul dintre furnizorii principali de oje semipermanente (gel lacuri), geluri UV, produse de makeup, echipamente și accesorii indispensabile pentru realizarea unui look profesionist și care deservește atât clienții finali cât și saloanele de înfrumusețare.

Portofoliul de produse Cupio este format din peste 10.000 de produse, având în prezent 11 branduri proprii: CupioGels® (geluri UV); Cupio To Go® (oje semipermanente); Cupio One Step® (oje semipermanente 3 în 1);  Cupio in the City® (lacuri de unghii clasice); Cupio Acry DELUXE® (acryl); CupioLash® (gene false); Make-up Pro (produse pentru machiaj); Cupio Spa® (produse pentru îngrijirea pielii); Cupio ProDepil® (produse pentru epilare); Cupio Skin Care (produse pentru îngrijirea pielii); Muah (produse pentru machiaj).

CUPIO – Magazine fizice, magazin online și planuri de extindere

Anul acesta, brandul 100% românesc Cupio, fondat în 2011 în orașul Timișoara, a sărbătorit 7 ani de activitate. În acest moment, compania deține magazinul online www.cupio.ro, cu peste 36.000 de clienți înregistrați, dar și 11 magazine fizice situate în: Timișoara, Arad, Cluj-Napoca, București și Constanța. Ultimul magazin a fost deschis la finalul lunii februarie 2019 în mall-ul ParkLake din București. Tot în acest an, în luna mai, Cupio a atins pragul de 100 de angajați.

Planurile de extindere Cupio au în vedere deschiderea a încă 3 magazine în țară, în 2019, iar până la final de 2020, rețeaua să ajungă la un număr de 20 de magazine în România.

În 2018, Brandul Cupio a generat vânzări cumulate, pe întreg grupul de firme, de peste 8.5 milioane de euro, iar obiectivul setat pentru 2019 prevede o creștere de 20%, ce va depăși pragul de 10 milioane de euro.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

3 comentarii la „Cupio, cel mai vândut brand de produse pentru manichiură din România”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *