Auchan Retail România deschide primul magazin de proximitate sub brandul Auchan în centrul comercial La Strada din Militari Residence

Auchan Retail România a deschis azi, 4 aprilie 2019, primul magazin de proximitate sub brandul Auchan din România. Noul magazin este situat în strada Rezervelor, nr 59, sat Roșu, comuna Chiajna, județul Ilfov, în noul centru comercial La Strada. Rețeaua magazinelor de proximitate Auchan ajunge, astfel, la 22 de unități – 21 de magazine MyAuchan și 1 magazin Auchan.

Noul magazin Auchan este ancora streep mall-ul La Strada, centrul comercial din strada Rezervelor, cartierul Militari Residence, situat la câțiva zeci de metri de o unitate Market aparținând retailerului Carrefour.

Auchan La Strada are o suprafață de vânzare de 670 de mp, are disponibile peste 4.000 de produse de băcănie, băuturi, menaj, drogherie, mezeluri, brânzeturi, brutărie, gastronomie, fructe și legume și deține case rapide de tip self check-out.

Expansiunea rețelei de magazine de proximitate aparținând Auchan continuă, astfel, pe două planuri: magazine independente MyAuchan și magazine situate în stații de alimentare Petrom, parte din parteneriatul cu OMV Petrom.

Legat de parteneriat, cele 2 companii au declarat că vor să-l prelungească. Cele două părți, Auchan și OMV Petrom, au agreat, la începutul lunii februarie 2019, un Memorandum de Înțelegere care exprimă intenția ambelor părți pentru a discuta extinderea parteneriatului, condiționat doar de obținerea aprobării finale din partea Consiliului Concurenței.

Pe de altă parte, Auchan Retail România continuă să deschidă si magazine independente, la finalul lunii trecute deschizând primul magazin MyAuchan din orașul Cluj-Napoca, rețeaua de magazine numărând, până la deschiderea magazinului din LA Strada, 21 de unități: 15 magazine în stații Petrom, în cadrul partenariatului Auchan România și OMV Petrom și 6 magazine MyAuchan independente – 4 în București, 1 în Craiova și 1 în Cluj-Napoca.

MyAuchan

Magazinele MyAuchan completează rețeaua celor 33 de hipermarketuri Auchan precum și a celorlalte concepte comerciale specializate precum: Inextenso, drogherii și LillaPois, Prin diversificarea formatelor sale, Auchan are ca obiectiv crearea unei experiențe deosebite la cumpărături prin acoperirea unei mari varietăți de nevoi și prin adaptarea permanentă la cerințele consumatorilor.

Auchan Retail România are o suprafaţa totală (netă) de vânzare de peste 280.000 mp, peste 10.000 de angajaţi și o cifră de afaceri cu taxe de peste 1,2 miliarde de Euro.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *