Retailerul Profi, aparţinând companiei Mid Europa Partners, a înregistrat o cifră de afaceri de 4,7 miliarde lei în 2017, ce reprezintă o creştere procentuală de 34,3% faţă de 2016 când a înregistrat o cifră de afaceri de 3,5 miliarde de lei. Target Profi de 250 de magazine noi, pe toate formatele, pentru 2018.
Creşterea, anunţată de Daniel Cârstea, Directorul General Profi Rom Food, a fost susţinută şi de numărul mare de magazine deschise în 2017, şi anume 195 de unităti, un record de deschideri într-un an pentru un retailer alimentar.
De altfel, pentru 2018, Daniel Cârstea nu crede că 250 de magazine noi deschise este un target imposibil de atins, în condiţiile în care potenţial de extindere există în continuare pe toate cele 3 formate Profi – Standard, City şi Loco – mai ales pentru Loco, formatul dedicat zonei rurale, iar experienţa managementului Profi, acumulată în ultimii 5 ani de continuă expansiune, o confirmă.
Profi continuă, astfel, trendul de creştere (în 2016 a avut o creştere de 39% versus 2015) şi confirmă până acum previziunea noastră din octombrie 2016 şi rămâne retailerul cu cea mai mare creştere din retailul alimentar din România.
Profi a fost, la finalul lui 2016, obiectul celei mai mari tranzacţii din retailul autohton, reţeaua fiind preluată de Mid Europa Partners, una din cele mai importante firme de private equity axată pe achiziţii în Europa Centrală și de Est, de la compania Polish Enterprise Fund VI (PEF VI), pentru suma de 530 de milioane de euro.
În martie anul trecut, retailerul a beneficiat de o investiție de 25 milioane de euro din partea BERD, ce a sprijinit continuarea extinderii rețelei de magazine, în special în orașele mici ale României şi a susţinut obţinerea acestor rezultate financiare.
PROFI
Profi este o companie cu management în proporţie de peste 90% românesc, cu sediul central la Timişoara, cu un număr de aproape 13.000 de angajaţi şi care operează în prezent cea mai mare reţea naţională de magazine din România – 705 unităţi, situate în 382 de localităţi.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.