REWE Group a anunțat planurile de investiții și strategia de expansiune a grupului

Retailerul german REWE Group a anunţat planurile de investiţii şi strategia de expansiune a grupului, alături de planurile de creştere pentru formatul de convenience şi dezvoltarea mărcii private, conform IGD.

Rewe flagPentru anul 2015, REWE Group va fi investit în jur de 1,7 miliarde € în construcția de noi magazine dar şi în remodelarea altora, acţiune care cuprinde 1.100 de magazine, din toate brandurile de retail din portofoliu. În jur de 200 dintre acestea vor fi magazine noi sau extinderi de magazine.

Brandul de discount Penny, care a trecut prin câteva provocări în ultimii ani, va deschide sau redeschide după modernizare peste 80 de magazine. REWE continuă să se extindă pe plan intern și internațional, precum și prin investiții în modernizare alături de focusul pe produsele proaspete, vizând o crestere a vânzărilor in cele mai multe dintre branduri.

Convenience

REWE continuă să deschidă magazine în benzinăriile din Germania, având în acest moment un număr de 10 astfel de unităţi. Aceste magazine reprezintă un test pe care REWE îl derulează în parteneriat cu Aral, reţea care are 2.500 de stații în întreaga țară. Bazându-se pe succesul acestui test, REWE speră să deschidă şi alte magazine în jumătate dintre benzinăriile Aral, o decizie care se va lua la sfârșitul anului 2015.

Pieţele din Bulgaria şi România

Având în vedere recentul anunţ al ieșirii reţelei Penny Market din Bulgaria, REWE se angajează să dezvolte celălalt brand de retail al său din Bulgaria – Billa – cu care întenţionează să ajungă la o reţea de 150 de magazine în următorii trei ani, de la 92 de unităţi în prezent.

Acolo unde va fi posibil, Billa va prelua o parte dintre magazinele Penny. Billa sărbătoreşte, de asemenea, 15 ani de prezenţă în Bulgaria, cu o perioadă de trei săptămâni de activități promoționale, inclusiv reduceri și premii, pentru a recompensa fidelitatea clienților săi.

în România, piaţa unde REWE Group operează 166 de magazine de tip discount Penny Market şi 86 de supermarketuri Billa, s-au înteţit zvonurile potrivit cărora reţeaua Billa va fi vândută, semn că formatul de tip discount a prins mai mult la români, iar în formatul de supermarket este o competiţie acerbă.

După ce a lansat în 2014 gama de produse marcă privată „Bun, din România!”, Billa şi-a anunţat intenţia de a extinde numărul de produse din această gamă. Consumatorii români sunt tot mai interesați de cumpărarea produselor marcă privată și a produselor locale. Până la sfârșitul anului 2015, retailerul intentionează să dezvolte şi alte game de produse marcă privată, în categoriile de produse: alimente de bază, conserve şi dulciuri.

 În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,885 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail international » REWE Group a anunțat planurile de investiții și strategia de expansiune a grupului

Spune-ți părerea

  1. […] REWE Group a anunțat planurile de investiții și strategia de expansiune a grupului […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: