Metro și-a prezentat strategia de dezvoltare, bazată pe servicii cu valoare adăugată

În cadrul conferinţei de presă de ieri, prilejuită de lansarea celei de-a treia ediţii a Metro Expo, cel mai mare târg expoziţional din Sud – Estul Europei, Metro Cash & Carry România şi-a prezentat strategia de dezvoltare, prin vocea lui Marc Carena, Customer Management Director Metro Cash & Carry România.

Metro Cash & Carry continuă să fie lider în România pe formatul de magazin tip cash & carry, în 2010 înregistrând o cifră de afaceri de 1,137 miliarde de Euro cu un total de 32 de magazine, o suprafaţă totală de vânzare de 190.000 mp şi un număr de cca 5.700 de angajaţi.

METRO Cash & Carry România are o strategie foarte clară pentru fiecare dintre segmentele cărora li se adresează (HORECA, comercianţii şi servicii, companii si birouri), concentrându-se pe servicii cu valoare adăugată.

Noul serviciu furnizat de Metro clienţilor săi, magazinul online METRO Office Direct, disponibil începând cu luna ianuarie 2012, oferă peste 5.000 de produse necesare funcţionării perfecte a oricarei afaceri profesioniste. Este primul magazin online de acest fel din România.

Pentru sectorul HORECA, unul dintre cele mai importante pentru Metro, s-a creat programul Gastro Competence Center care îşi desfăşoară activitatea în cadrul magazinului Metro Militari încă din aprilie 2008, pe o suprafaţă de 650 mp şi care este dotat cu echipamente şi soluţii complete pentru orice tip de afacere tip HORECA.

Gastro Competence Center este unic în România şi este al doilea centru de pregătire HORECA, ca mărime, din CEE. Sunt disponibile 20 de cursuri, 10 dintre ele,  complet noi, se vor desfăşura în acest an. Din 2008, de când s-a creat centrul, au participat în total peste 4.000 de cursanţi.

Prin alt program, HORECA Support % Partnership, activ din 2009, Metro Cash & Carry a oferit soluţii pentru mai mult de 2.000 de clienţi.

Pentru comercianţii tradiţionali, Metro a creat în septembrie 2008 programul Trader Competence Center, amplasat tot în cadrul magazinului Metro Militari din Bucureşti, pe o suprafaţă de 80 mp. În acest moment sunt disponibile 8 tipuri de cursuri ce cuprind reguli de bază pentru un layout corespunzător, merchandising, traininguri specifice şi soluţii logistice. De la început s-au derulat 150 de cursuri cu cca. 1.500 de participanţi.

Cel mai nou program Metro Cash & Carry România,„La Doi Paşi”, un concept de franciză menit să susţină micii comercianţi independenţi din comerţul tradiţional, are ca scop construirea unui parteneriat pe termen lung cu micii comercianţi din care să beneficieze ambele părţi. Concret, programul constă atât în consultanţă şi suport extins de marketing, cât şi în construirea unui brand de retail puternic, proprietarii de magazine menţinându-şi o deplină independenţă financiară şi operaţională.

Pentru programul „La Doi Paşi” sunt vizate 200 de magazine în întreaga ţară, în acest moment fiind operaţionale 80 de magazine.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,963 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Retail national » Metro și-a prezentat strategia de dezvoltare, bazată pe servicii cu valoare adăugată

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: