Grupul german de retail REWE Group l-a numit pe Jan-Peer Brenneke în funcția de director executiv pentru divizia sa internațională de retail, din care face parte și REWE România, operatorul rețelei de tip discount Penny Market.
Rolul lui Brenneke, care va începe oficial de la 1 aprilie 2019, este să consolideze afacerile internaționale ale grupului
Reprezentanții REWE Group au declarat că Brenneke se va concentra pe consolidarea și dezvoltarea gamei de produse pentru piața din Austria, în ceea ce privește marca proprie, precum și de eficientizarea operațiunilor Penny din afara Germaniei dar și a operațiunilor BILLA în regiunea Europei Centrale și de Est.
În România, REWE Group a vândut rețeaua de magazine BILLA, încă din decembrie 2015.
Jan-Peer Brenneke va raporta direct vicepreședintelui REWE Group, Jan Kunath. Înainte de numire, Brenneke a fost Managing Director în cadrul aceluiași grup german, responsabil pentru divizia de buying.
Numirea lui Brenneke are drept scop și eficiența operatiunilor internaționale.
REWE Group a anunțat la finalul anului trecut că va investi aproximativ 1,6 miliarde de euro pentru extinderea sau modernizarea rețelei sale de magazine din toate piețele unde grupul de retail este prezent. Acest lucru face ca grupul să fie unul dintre cei mai expansivi jucători din sectorul de retail din Germania și Europa.
REWE Group
REWE Group este unul dintre cele mai importante grupuri de retail și de turism din Germania și din Europa. În 2017, compania a realizat vânzări externe totale de aproximativ 58 de miliarde de euro. Grupul REWE, fondat în 1927, are peste 345.000 de angajați și 15.300 de magazine în 21 de țări europene.
În România, REWE Group mai operează în acest moment doar reţeaua de tip discount Penny Market (în prezent, 236 de magazine la nivel național), după ce, în timp, a vândut reţelele Selgros Cash & Carry şi BILLA.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.