Carrefour introduce un nou concept de supermarket odată cu remodelarea magazinelor Billa

Odată cu demararea, la 1 martie 2017, a procesului de remodelare a magazinelor Billa, cel prin care unităţile Billa se transformă în unităţi Market, Carrefour România introduce un nou concept de supermarket pe piaţa de retail din România. Procesul de remodelare a tuturor magazinelor Billa trebuie să se încheie până la finalul acestui an.

IMG-6104 (Copy)Noul concept de supermarket îşi propune să adune tot ce este mai bun din Billa şi din Market dar cele mai importante 5 caracteristici principale aduse de noul concept, implementat odată cu prima transformare a unui magazin Billa în Market, sunt: prețuri mai mici la sute de produse, o gamă mai largă de produse atât food, cât și non-food, un layout şi o ambianță în magazine îmbunătăţite, servicii noi pentru clienți și servicii noi pentru angajați.

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe, reţea ce însuma 86 de supermarketuri. Apoi, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abroba achizitia reţelei Billa. Din 4 iulie 2016, a urmat a treia etapă, una de cunoaștere, care a debutat printr-o caravană de vizite în cele 86 de magazine Billa, din toată țara și la care au luat parte inclusiv membrii top managementului Carrefour Romania.

Începerea procesului de remodelare a magazinelor Billa 

Pe data de 1 martie 2017, Carrefour a redeschis primul magazin Billa remodelat, sub brandul Market. Este vorba de magazinul situat in centrul comercial Liberty Mall din Şos. Progresului nr 151-171, sector 5, Bucureşti.

„După caravana vizitelor în magazinele Billa din toată țara, a venit acum momentul celei de-a patra etape în care rezultatele călătoriei noastre s-au materializat și întreaga noastră activitate este sincronizată și integrată. Un astfel de rezultat îl reprezintă primul magazin Billa remodelat și redeschis sub brandul Market, Market Liberty Mall, iar până la finalul anului 2017 toate magazinele vor fi remodelate.

Suntem încrezători că noul concept de supermarket va răspunde nevoilor și necesităților clienților noștri și astfel să putem oferi acestora tot ce este mai bun din Billa și din Market”, a declarat Jean Baptiste Dernoncourt, CEO Carrefour Romania.

Conform recomandărilor Consiliului Concurenţei, Carrefour trebuie să încheie procesul de transformare a tuturor magazinelor Billa până la finalul acestui an. Acest lucru va fi posibil pentru că fiecare magazin Billa care urmează să fie transformat se va închide, în medie, cam 20 de zile, pentru a face remodelarea.

„Ritmul de remodelare nu este pe deplin definit dar este cert că vom termina până la finalul anului procesul de remodelare. În acest moment, avem prevăzut un număr de 10 magazine Billa ce se vor închide în perioada următoare, pentru cca 2 săptămâni, pentru remodelare. Apoi, următoarele remodelări le vom comunica ulterior,” a precizat Jean Baptiste Dernoncourt.

Market – noul model de supermarket se bazează pe 5 axe principale:

1. Prețuri mai mici la sute de produse

Noul Market propune clientilor prețuri mai mici la sute de produse. Pentru cumpărături și mai avantajoase, clienții sunt invitați să caute la raft semnul „Mai ieftin cu Market”.

2. Mii de produse noi în gamă, atât food, cât și non-food

De exemplu, la Market Liberty Mall, primul magazin remodelat, sunt 3.560 de produse noi semnalizate la raft cu eticheta ”NOU”, din care peste 2.460  food : produse proaspete, refrigerate, mic dejun, snaking, băcănie și peste 1.100 non-food : textile, menaj, sezon, electronice și electrocasnice mici, cosmetice, detergenți și întreținerea casei.

3. Layout și ambianță ameliorate în magazine

Noul concept de supermarket oferă clienților un parcurs fluid și confortabil la cumpărături, acces usor către toate categoriile, vizibilitate mai mare asupra produselor și modernitate.

4. Servicii noi pentru clienți

La noul Market clienții vor putea economisi timp cu peste 10 servicii noi disponibile la casele de marcat și la standul de SUPER SERVICII: loz in plic, viniete, automat facturi, bilete evenimente, reîncărcare cartele, centru copiere, zebrapay, loteria română, pay point, card de fidelizare.

„Mai mult, clienții noștri se vor bucura de aceleasi avantaje ale Cardului de fidelitate Billa prin noul Card Plus, valabil și în Market, card pe care îl primesc gratuit și pe loc tot la standul de Super Servicii. Card Plus poate fi folosit apoi imediat pentru cumpărături. Odată cu Card Plus, clienții vor primi și 3 minicarduri detașabile pe care le vor putea oferi altor membri ai familiei, pentru ca aceasta să se bucure de aceleași avantaje.

În plus, cu Card Plus, clienţii vor avea parte de cadouri cu ocazia zilei de naştere și de ziua numelui, dar și prilejul de a cumpăra peste 400 de produse, mai ieftin, în fiecare lună.

De asemenea, pentru ca și la Market să venim în întâmpinarea tuturor clienților, mari și mici, a fost introdusă în magazin casa familiei, pentru familii cu copii. De acum cumpărăturile se pot transforma în experiențe unice și la Market, la casa unde o casiera prietenoasă va încuraja copii să așeze produsele pe bandă. La această casă nu se gasesc dulciuri, tocmai pentru a încuraja un stil alimentar sănătos,” au declarat reprezentanţii Carrefour.

5. Servicii pentru angajații

„Unificarea echipelor a reprezentat o provocare și în același timp o bucurie. Pe de o parte, echipele au ajutat la întelegerea modului în care au construit și dezvoltat o frumoasă relație retailer-client, iar pe de altă parte, la descoperirea unor trasături și valori comune, pe care atât echipele Billa, dar și Carrefour le au – competența, amabilitate și profesionalism. Clienții vor regăsi la noul Market aceiași oameni dedicați care i-au întâmpinat când magazinele erau BILLA.

Încă de la început ne-am angajat că vom integra toți angajații BILLA care vor dori să rămână lângă noi. Chiar campania noastră de comunicare de la toate remodelarile BILLA în Market vor avea ca vedete principale angajații de la BILLA care vor deveni angajați MARKET!”, a adaugat Jean Baptiste Dernoncourt, CEO Carrefour Romania.

În România, Grupul Carrefour numără 290 de magazine dintre care 32 hipermarketuri ‘Carrefour’, 118 supermarketuri ‘Market’, 44 magazine de proximitate ‘Express’, 10 magazine de proximitate ‘Contact’, un magazin de comerț online: www.carrefour-online.ro și 85 de magazine Billa.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,906 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Retail » Carrefour introduce un nou concept de supermarket odată cu remodelarea magazinelor Billa

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: