Herbamare

VirtualCards – Strategii pentru a crește fidelitatea consumatorilor

Construirea unui program de fidelitate și creșterea loialității clienților reprezintă părți importante din strategia de marketing a unei companii de retail. Există multe modalități de abordare a clienților, folosite de către marii retaileri. Unele dintre acestea sunt inovatoare și cu costuri pe măsură, altele sunt mai puțin costisitoare, dar foarte bine primite de către consumatorii loiali. Un astfel de program, simplu și foarte eficient, este VirtualCards, o aplicație pentru telefonul mobil foarte ușor de utilizat care te ajută să-ți păstrezi cardurile de fidelitate într-un singur loc.

VirtualCards

Iată câteva dintre strategiile și tehnicile care te ajută să-ți construiești un program de fidelitate coerent și cu beneficii pe termen lung, propuse de VirtualCards:

1. Conectează-te cu clienții tăi la nivel personal

Studiile arată că peste 70% dintre cumpărători au renunțat la anumite produse și servicii sau nu au mai frecventat anumite magazine, atunci când experiența de cumpărare a fost negativă, iar comunicarea directă cu comerciantul a fost dificilă.

Oamenii simt nevoia să se conecteze, să comunice în permanență, să conteze pentru bradurile lor de suflet, iar feedbackul lor să fie auzit. Ultimele studii arată că oamenii își privesc telefonul, în medie, aproximativ 3 ore pe zi. Este chiar mai mult decât se uită la televizor. Cum poți ajunge mai bine la clienții tăi, dacă nu folosind device-ul pe care își petrec cel mai mult timp?

VirtualCards, o aplicație pentru telefonul mobil, construită extrem de simplu, te ajută să construiești o bază de clienți și să ții legătura în permanență cu aceștia, utilizând dispozitivul pe care îl iubesc și îl folosesc cel mai tare: smartphone-ul. Cum? Folosind opțiunea de emitere de card virtual direct din aplicație, cardurile de fidelitate fiind, astfel, mult mai ușor de accesat direct din telefonul mobil.

VirtualCards îți pune la dispoziție mai multe opțiuni:

–       Feedback – primești mesaje de la clienții tăi și poți răspunde în timp real

–       Platformă de comunicare – în zona dedicată ofertelor îi anunți de planurile tale, de noile colecții, produsele tematice sau sezoniere

–       Notificări – poți targeta doar anumite tipuri de clienți sau poți oferi anumite beneficii doar în anumite perioade

–       Social Media – pagina de Facebook a aplicației atrage în fiecare zi utilizatorii care au interese comune, care sunt interesați de cumpărături, oferte sau noutăți

–       Blog – clienții tăi vor simți o legătură mai strânsă, mai personală cu brandul tău și va rezulta o loialitate mai puternică

Tratează-ți clienții ca pe familia ta, ține-i la curent în permanență cu noutăți din interiorul companiei tale, cere-le feedback și ține cont de părerea lor. Răspunde-le la feedback și cere-ți scuze dacă greșești. Te vor răsplăti cu fidelitatea lor și vor rămâne alături de compania ta pe termen lung.

2. Diferențiază-te

Fă ceva special pentru clienții tăi, ceva neașteptat. Oferă-le, de exemplu, un cadou special dacă vin în magazin de ziua lor de naștere. Trimite-le un mesaj pentru ziua onomastică sau invită-i să folosească un cupon cadou.

Oferă-le clienților un motiv să vorbească despre compania ta și să o pună într-o lumină pozitivă. Oamenii simt nevoia să împărtășească cu prietenii lor experiențele memorabile. Pune-le la dispoziție o modalitate simplă și directă de a face acest lucru.

VirtualCards, aplicația de carduri virtuale, te ajută și cu opțiunea de share. Utilizatorii pot trimite către prietenii lor o ofertă care le-a plăcut, un produs nou sau o deschidere de magazin. De asemenea, aplicația te ajută să trimiți mesaje targetate de ziua onomastică.

Poți trimite notificări cu urări de bine pentru clienții tăi care poartă nume de sfânt și poți să-i inviți în magazine pentru a le oferi un cadou, o ofertă dedicată sau o super promoție. Cu siguranță vor dori să împărtășească asta cu prietenii.

3. Oferă promoții relevante

Empatizează cu clienții tăi. Întreabă-te în permanență, dacă tu ai fi client, ce ți-ar plăcea să primești? Ce te-ar face să te întorci în același magazin sau să cumperi mai des produsul unui anumit brand? Oprește-te și gândește-te puțin, dacă ai vrea să cumperi cafea, vin, electrocasnice, bilete la film sau ai merge la restaurant, ce ai dori? Ce te-ar face să te simți special? Începi de acolo! Nu știi încă?

VirtualCards îți dă posibilitatea să testezi mai multe tipuri de promoții și să alegi ceea ce clienții tăi apreciază cel mai mult. Poți alege să promovezi doar anumite produse în anumite perioade. Virtual Cards este un portofel virtual din care clienții aleg ceea ce au nevoie și atunci când au nevoie.

De exemplu, poți să îți crești vânzările la mici și bere de 1 mai, la înghețată în perioada verii sau la produse de încălzit în sezonul rece. Poți alege să impulsionezi vânzările la cozonaci de Paște și de Crăciun. Poți folosi o anumită promoție ca locomotivă astfel încât să-ți aduci consumatorii în magazin. Ei te vor răsplăti cumpărând și alte lucruri de care au nevoie. Și nu uita: în permanență livrează ceea ce ai promis!

4. Măsoară, revizuiește, adaptează-te

Dacă poți să convingi un client de beneficiile pe care le poate avea pe termen lung, acesta va rămâne loial. Nu uita, trebuie să ne întoarcem să revedem ce rezultate am avut în urma unei promoții, să măsurăm gradul de satisfacție al clienților și să vedem unde am dat greș.

Clienții trebuie să simtă plusvaloarea pe care o au când cumpără de la tine, trebuie să le câștigi încrederea și să-i convingi că tu și produsele tale reprezentați alegerea ideală. Când ai ajuns în acest punct, vei putea să crești prețurile la produsele de calitate și clienții vor înțelege că ceea ce primesc este corect.

Cu VirtualCards ai o multitudine de indicatori la dispoziție pentru a vedea ceea ce i-a interesat cu adevărat pe clienții tăi. Poți vizualiza numărul de click-uri pe oferte, acțiunile lor pe o anumită perioadă de timp, numărul de accesări ale website-ului sau de câte ori un client a vizualizat cardul de reducere.

Analizează și adaptează! Alege să promovezi în continuare numai ceea ce este relevant pentru clienții tăi.

5. Nu uita de costuri

Ține minte în permanență care este scopul final. Un program de fidelizare bine construit înseamnă că toată lumea este fericită. Așadar, chiar dacă îți dorești să oferi cât mai multe clienților tăi, nu uita că trebuie să-ți controlezi costurile.

Valorifică puterea ta de negociere cu furnizorii și asigură-te că ai o marjă suficientă pentru a putea da un discount. Renunță la partea ta de profit la câteva dintre produsele locomotivă, având în vedere că, clienții vor cumpăra și alte produse la care tu ai marjă de profit mai mare.

Calculează totul, inclusiv costurile pe care le ai cu mentenanța programului de fidelitate. Per total trebuie să ieși pe plus, iar clienții să fie mulțumiți.

Aplicația VirtualCards reprezintă o alternativă viabilă în acest sens. De ce să investești în carduri de plastic, departamente dedicate sau logistică complicate, când poți să plătești un abonament lunar și să-i lași pe profesioniști să se ocupe? Vei primi bonus și sfaturi despre cum să-ți atingi scopul în cel mai scurt timp posibil și vei avea acces la know-how-ul pe care acești oameni l-au acumulat de-a lungul timpului. Cardurile virtuale reprezintă viitorul.

6. Provocările aduse de GDPR

Adaptează-te noilor schimbări din piață! Nu doar din punctul de vedere al strategiei de marketing, cât și din perspectiva celei mai noi și mai mari provocări din ultima perioadă, GDPR. Acordul clienților, securitatea datelor acestora și drepturile de acces sunt cele trei puncte de bază de care trebuie să ții cont când derulezi un program de fidelitate.

Pentru conformitate cu GDPR trebuie să îți modernizezi sau să îți creezi un program de securitate a datelor, ceea ce implică un efort considerabil atât din punct de vedere financiar, cât și al timpului investit. Există baze de date create până la adoptarea GDPR care nu mai pot fi utilizate iar asta înseamnă reducerea achizițiilor prin programele de fidelitate de la 30% până la 50%, deoarece cei mai mulți clienți nu vor răspunde comunicărilor pe mail.

VirtualCards te ajută să îți refaci baza de date, să comunici direct cu clienții tăi, să ai acces la statistici și să observi comportamentul de consum. Toate acestea fără a avea acces direct la datele personale ale utilizatorilor. VirtualCards facilitează programele de loializare folosind o bază de date anonimizată, în conformitate cu cerintele GDPR.

În anii următori, utilizatorii vor deveni mai conștienți de modul în care datele lor sunt folosite și vor fi alături de brandurile în care au încredere. Încrederea, respectul și  recompensarea sunt condiții de bază pentru a loializa utilizatorii.

Acestea sunt doar câteva sfaturi pe care le poți utiliza pentru a începe construirea unui program de fidelitate potrivit. Începe cât mai curând să crești gradul de retenție al clienților proprii pentru a-ți dezvolta afacerea. Sau mai bine sună-ne!  Îți stăm cu drag la dispoziție!

Citește și: https://www.retail-fmcg.ro/servicii/virtualcards-aplicatia-mobila.html

VirtualCards, contact

www.virtualcardsapp.com/ro / contact@virtualcardsapp.com / tel. +40 212. 095.660

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,973 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Servicii » VirtualCards – Strategii pentru a crește fidelitatea consumatorilor

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: