Sinteza săptămânii 23 – 27 mai

Intern:

Începând cu această săptămână reţeaua de magazine de proximitate PROFI numără 90 de unităţi, odată cu inaugurarea celui mai recent magazin al său, în Panticeu, judetul Cluj.

Danone România a înregistrat în anul 2010 o creştere a cifrei de afaceri cu 10%, atingând 476 milioane RON, comparativ cu 435 milioane RON în anul 2009. Aceste cifre marchează un rezultat pozitiv faţă de evoluţia pieţei în anul 2010, şi se datorează unei strategii de piaţă adaptată nevoilor consumatorilor.

Dedicând această vară fructelor, Granini lansează promoţia naţională, care are loc între 1 Mai – 15 Iulie 2011, care pune în joc premii instant: 10.000 de baxuri Granini 0.5 L, sau prin tragere la sorţi: 50 de telefoane Iphone 4 sau Blackberry 9780. Însă premiul cel mare al campaniei sunt cele cinci excursii a câte două persoane în Orange County, California (SUA).

Heidi lansează 4 noi sortimente, în gama Gourmette. Păstrând conceptul Gourmette – Invitaţie în Lumea Simţurilor, Gourmette – Ediţia de Vară propune combinaţii unice, de fructe aromate, presărate cu grijă deasupra tabletei de ciocolată cu lapte sau albă.

Internaţional:

Carrefour va deschide primul magazin din Georgia, după semnarea unui acordului cu dezvoltatorul imobiliar, extinzându-se astfel în ţarile din Europa de Est.

Retailerul german Rewe Group a declarat prin CEO-ul său Alain Caparros că vrea să deschidă cel puţin 350 de magazine, conform comunicatului oficial al companiei. Din acest număr, peste 230 sunt planificate pentru Germania. Acelaşi retailer intenţionează să deschidă în Austria 40 de supermarketuri Billa noi şi să remodeleze alte 35 de magazine existente, până la finele anului 2011.

Retailerul britanic Tesco şi-a anuntat planurile de a deschide cinci noi magazine de moda F & F independente, în Europa Centrală şi de Est, ca urmare a succesului înregistrat de acest format, concept implementat la Praga în octombrie 2010.

Bonduelle a inaugurat cea mai recentă unitate producţie în San Paolo d’Argon (Bergamo, Italia), cea mai mare fabrică din Europa dedicată producţiei de salate verde la pungă.

Producătorul de bere Heineken a prelungit cu încă trei ani contractul de sponsorizare al UEFA Champions League, adică până la sfârşitul sezonului 2014-2015.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *