Situația deschiderilor de magazine din retailul alimentar din România, în luna februarie 2021

Update 4 martie 2021: În luna februarie 2021, Mega Image a deschis 3 magazine, toate sub brandul Mega Image, dintre care 2 în județul Sibiu și unul în judetul Iași. Astfel, în luna februarie 2021, numărul total de magazine deschise (comunicate oficial) în retailul alimentar, a fost de 31 de unități.

În luna februarie 2021, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 28 de magazine. Acest calcul include doar deschiderile de magazine comunicate oficial. În luna februarie 2021, retailerii care au inaugurat magazine sunt: PENNY, Profi, cora, Lidl și Auchan.

retailul alimentarPENNY România a inaugrat în luna februarie 2021 un nou magazin în Dumbrăveni, județul Suceava, rețeaua națională ajungând la 279 de unități.

Acesta a fost cel de-la 3-lea magazin deschis de discounterul PENNY în acest an.

Profiretailerul ce deține rețeaua cu cea mai mare acoperire națională și cu cele mai multe magazine din România, a inaugurat în luna februarie 2021 un număr de 16 magazine.

Dintre cele 16 magazine deschise în luna februarie, 2 sunt în format Standard (supermarket), 10 sunt City, formatul de proximitate, mai restrâns ca suprafață de vânzare și 4 sunt Loco, formatul dedicat zonei rurale.

Tot în această lună, Profi a remodelat primele două magazine pilot ProfiGo, situate în orașul Timișoara, concept ce combină funcționalitățile magazinului de proximitate cu cele ale unuia de convenience.

cora România a lansat în luna februarie 2021 un concept nou – magazinul cora Urban, care îmbină proximitatea cu online-ul, oferind acces la peste 40.000 de produse din cora.ro și peste 1.000 de produse la raft, pentru cumpărături de ultimă oră în drum spre casă. Primul magazin cora Urban a fost deschis în complexul rezidențial Avangarde City din Militari Residence, Chiajna – Ilfov.

În luna februarie 2021, Lidl România a inaugurat două noi magazine, unul situat în Ploiești (primul magazin din oraș cu acoperiș verde) și unul în București (cel de-al 37-lea magazin Lidl din capitală).

Auchan Retail România a deschis în luna februarie 2021, în parteneriat cu OMV Petrom, opt noi magazine de proximitate MyAuchan în stațiile Petrom, ajungând astfel la o rețea de 33 de unități. Parteneriatul dintre OMV Petrom și Auchan Retail România, un concept nou pentru piața locală, presupune reamenajarea atât la interior, cât și la exterior, a aproximativ 400 de stații de alimentare din rețeaua Petrom și integrarea magazinelor MyAuchan în spațiile comerciale existente.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

O dată pe zi, de luni și până vineri, puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

Înregistrare gratuită

2Performant

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *