Retail & FMCG – sinteza săptămânii 10 – 14 februarie 2020

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 10 – 14 februarie 2020.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

În perioada 23 – 25 septembrie 2020, va avea loc evenimentul tip expo & conference EXPO SHOP 2020, a treia ediție a singurei expoziții din România dedicate serviciilor pentru retail, ce va avea loc în pavilionul central din cadrul centrului expozițional Romexpo.

Pentru rezervări standuri în cadrul expoziției EXPO SHOP 2020, parteneriate conferință și înregistrare vizitatori, detalii la adresa de e-mail: revista@retail-fmcg.ro sau la telefon: 0754.331.043.

Retail & FMCGRetail

În luna ianuarie 2020, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 24 de magazine, doar doi retaileri inaugurând magazine în această lună: Profi și Mega Image.

Credit foto: Shutterstock

Astfel, Profi a deschis 8 magazine în format Standard, 6 magazine în format City și 1 magazin în format Loco, iar Mega Image a deschis 7 unități Mega Image și 2 unități Shop&Go.

Cu o importantă parte a bugetelor de cumpărături direcționate spre canalele din retailul alimentar, în 2019, două formate de magazine s-au evidențiat, prin creșterea vânzărilor, mult peste medie: magazinele de proximitate, cu vânzări în creștere de 19% în 2019 vs. 2018 și magazinele de tip discount, cu vânzări în creștere de 13% în 2019 vs. 2018, conform unei analize efectuate de Euromonitor International, un material al cărui autor este Cosmin Dan, Senior Analist Euromonitor International.

FMCG

Lavazza a lansat în România cea mai nouă variantă a gamei Qualità Oro, unul dintre blendurile sale de cafea cu tradiție, printr-un eveniment special la București. Detalii legate de noul parteneriat strategic al Lavazza cu distribuitorul local Aquila Part Prod Com SRL.

Achiziții – FMCG

Consiliul Concurenței a anunțat pe 11 februarie 2020 că analizează tranzacția prin care grupul Givesco preia Sam Mills Business Investment Holding, liderul pieţei de morărit porumb din România.

Recomandări evenimente

Pe data de 10 februarie 2020, a început etapa de votare la Progresiv Awards 2020, competiția care premiază adevăratele valori din piața de retail & FMCG din România. Astfel, începând cu data de 10 februarie și până pe 12 martie, profesioniștii din retail & FMCG își pot susține partenerii preferați de business acordându-le votul lor la Progresiv Awards.

Publicația BricoRetail.ro a început formarea delegației României de buyeri și directori de achiziții pentru Buyer Point 2020, Milano – Italia, un eveniment internațional care pune față în față, într-o singură zi și într-un singur loc, cererea cu oferta din sectoarele DIY, Home Improvement & Gardening. Evenimentul Buyer Point, al cărui partener pentru România este publicația BricoRetail.ro, va avea loc în perioada 19 – 20 mai 2020, la Milano.

Înca o lună până expiră oferta early bird de înregistrare pentru cel mai important eveniment internațional dedicat sectoarelor DIY, Home Improvement & Gardening – Global DIY Summit – care va avea loc în perioada 10 – 12 iunie 2020 la Amsterdam, Olanda. Publicația BricoRetail.ro este pentru a 6-a oară singurul partener media pentru România al celui mai mare eveniment DIY din lume.

Profită de oferta early bird pentru achiziționarea biletelor, cu un discount de 20% și alătură-te liderilor de top din industrie!

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,071 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 10 – 14 februarie 2020

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: