Retail & FMCG – sinteza săptămânii 20 – 24 mai 2019

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 20 – 24 mai 2019.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii


EXPO SHOP 2019 – eveniment dedicat serviciilor pentru retail

În perioada 9 – 11 octombrie 2019, va avea loc evenimentul tip expo & conference EXPO SHOP 2019, a doua ediție a singurei expoziții din România dedicate serviciilor pentru retail.

Retail

retailLa finalul săptămânii trecute, retailerul PROFI a stabilit un record absolut, devenind prima rețea din România care ajunge la 1.000 de magazine.

Planurile Profi pentru următorii 5 ani, ce includ ajungerea la 2.000 de magazine în 2022 și targetul de a deveni lider de piață în 2023, cu o cifră de afaceri de peste 15 miliarde de lei. Un nou layout pentru magazinele de dimensiuni mari. Galerie foto – magazinul Profi cu numărul 1.000 din Timișoara.

Kaufland România deschide mâine, 23 mai 2019, două noi magazine, în Focșani (magazinul se apropie de conceptul magazinelor de proximitate, având un format adaptat) și Constanța și ajunge astfel la o rețea de 124 de hipermarketuri la nivel național.

Lidl a lansat #trecipeproaspăt, o platformă de informare pentru clienți, despre originea produselor românești din Piața Lidl. Astfel, din 20 mai, în orice magazin Lidl, românii pot afla imediat cine sunt furnizorii fructelor și legumelor pe care le cumpără, doar scanând eticheta lădițelor de pe rafturi.

Lidl continuă investițiile în România prin deschiderea unui magazin în Vatra Dornei, județul Suceava, pe data de 30 mai. Noua unitate, prima din oraș, este situată pe Str. Republicii, Nr. 10 A. Odată cu inaugurarea magazinului, se vor crea aproximativ 25 de noi locuri de muncă. Odată cu deschiderea magazinului din Vatra Dornei, rețeaua Lidl ajunge la 249 de unități.

E-commerce

Platforma eMAG Marketplace a atras peste 16.000 de IMM-uri care și-au dezvoltat afacerile accesând un nou canal de vânzare atât la nivel local, cât și cross-border, în regiune. O mie de selleri din România vând în Ungaria, Bulgaria și Polonia și au livrat anul trecut prin platformăpeste 200.000 de comenzi, dublu față de anul precedent.

În ultimul an, retailerul german de tip discount Lidl și-a extins serviciile de comerț online, crescându-și prezența online de la 4 țări la 11 țări, în 5 dintre acestea având chiar vânzări online de produse alimentare

Evenimente

Premiile Votat Produsul Anului ® – Consumatorii premiază inovaţia” au fost decernate pe data de 16 Mai 2019, în cadrul Galei desfășurate la JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Competiţia se află la a 10-a ediţie în România, 25 de produse fiind declarate câștigătoare în urma votului consumatorilor, acestea având dreptul de a folosi eticheta Votat Produsul Anului ® în toate materialele de comunicare si pe ambalaj, timp de 12 luni, începând cu luna mai.

Servicii

La începutul lunii mai, agenția Syscom Digital, specializată în proiecte complexe de consumer interaction şi customer experience, a participat în premieră la Retail Expo, cel mai mare eveniment de retail din Marea Britanie, care s-a desfăşurat pe 1 și 2 mai 2019 în Londra. Syscom Digital a fost singura companie românească specializată în crearea de dispozitive de retail interactiv.

Materialele de comunicare de tip POSM (Point of Sales Materials), permanente sau temporare, au fost și sunt folosite de companii din toate domeniile, pentru a-și semnaliza prezența în punctele de vânzare, iar una dintre provocările majore a fost, dintotdeauna, managementul acestora (managementul POSM). Câteva recomandări din partea companiei ESSA, unul dintre cei mai mari jucători în piața serviciilor logistice și de management POSM din România.

În retailul modern, cu ajutorul AI se poate optimiza activitatea din orice tip de magazin sau rețea de magazine, astfel încât să se obțină vânzări mai mari cu costuri operaționale din ce în ce mai reduse. Toate aceste soluții integrate sunt oferite acum și în piața din România de către compania AZITREND, distribuitor exclusiv al aplicațiilor dedicate Trassir, Intelligence Retail și SIGUR.

O soluție automată care poate face o schimbare importantă în retail, legată de gestionarea numerarului, este CashInfinity, tehnologie ce aparține producătorului japonez Glory Global Solutions și distribuită în România de către compania ROPECO București.

Studii

BDR Associates anunță primele rezultate ale programului Superbrands România, ediția 2019, după jurizarea asigurată de 27 de experți din domenii reprezentative și respectiv cercetarea de piață derulată în parteneriat cu Ipsos, care au fost finalizate recent. Analiza rezultatelor jurizării și cercetării de piață arată că 49% dintre brandurile declarate eligibile pentru statutul Superbrands în România provin din industria bunurilor de larg consum (FMCG).

România este a cincea cea mai atractivă piață de producţie din Europa şi ocupă locul 12 la nivel mondial, potrivit studiului Manufacturing Risk Index 2019, realizat de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield.


Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată sectorului DIY și Home Improvement din România, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to DIY and Home Improvement from Romania, directly or by subscribing to the daily newsletter, in english.


Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,961 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 20 – 24 mai 2019

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: