Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 6 – 10 iunie 2016

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 6 – 10 iunie 2016.

Convenience-foodRetail

Legea 321, cunoscută şi sub denumirea de „Legea Supermarketurilor”, a fost aprobată în Parlamentul României. Punctul de vedere al AMRCR-ului.

Credit Foto: shutterstock.com

Schwarz Group, lider de piață în România unde este prezent cu 2 branduri de retail – Lidl şi Kaufland – a raportat rezultate financiare puternice în 2015, cu venituri ajungând la 3 miliarde de euro.

Începând cu 8 iunie 2016, un nou magazin Penny Market a fost deschis de către REWE România în județul Alba, al șaptelea din acest judeţ.

Carrefour a deschis cel de-al 4-lea supermarket Market din Craiova, ajungând la un număr de 109 magazine în acest format.

Două magazine Loco și unul în format Standard s-au adăugat din această săptămână la rețeaua PROFI care acum numără 404 de unități, în 193 de localități din toate județele și municipiul București.

Mega Image îşi extinde în mod constant reţeaua de magazine, ajungând la 479 de unităti şi pătrunde astfel tot mai mult în proximitate, devenind unul dintre cei mai puternici jucători din retail.

PROFI, rețeaua cu cea mai dinamică extindere din România, devine partener oficial al echipei naționale de handbal feminin.

Din 15 iunie Lidl aduce pe piața din România un nou serviciu care vine în întâmpinarea nevoilor românilor călători – Lidl Tour.

FMCG

Yildiz Holding, cea mai mare companie de produse alimentare din regiunea Europei Centrale și de Est, Orientului Mijlociu și Africii, a reunit companiile sale de bază, producătoare de biscuiți, ciocolată și dulciuri, Godiva Chocolatier, United Biscuits, Ulker şi DeMet’s Candy Company, pentru a forma o nouă companie de nivel mondial, „pladis”.

E-commerce

Un studiu realizat de GfK FutureBuy analizează criteriile care îi determină pe consumatorii din 23 de țări ale lumii să aleagă shoppingul online sau pe cel din magazine.

Studii

Institutul pentru Informaţii Ştiinţifice despre Cafea (ISIC) a lansat cel mai recent clip animat care explică ştiinţa din spatele efectelor cafelei asupra creierului.

Studiu PwC – 4 din 5 directori generali din România declară că se concentrează mai mult pe profitabilitatea pe termen lung, decât pe cea pe termen scurt

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,955 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 6 – 10 iunie 2016

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: