Herbamare

Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 3 – 7 aprilie 2017

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 3 – 7 aprilie 2017.

RetailRetail

PROFI își extinde aria de operare și ajunge în localitățile Arbore, Măgureni și Răcari, rețeaua cuprinzând acum în total 539 de magazine în 285 de localități.

Mega Image anunță lansarea pe piața din Cluj prin deschiderea primului său supermarket din Cluj-Napoca, situat în cadrul galeriei comerciale Platinia.

Credit Foto: shutterstock.com

Lidl continuă investițiile în România prin inaugurarea a 3 magazine în Călărași, Piatra Neamț și Pitești, reţeaua natională ajungând la 210 unităţi. Totodată, Lidl a deschis un magazin și în Focșani.

Kaufland România deschide sâmbătă, 8 aprilie, un nou magazin în Brașov, acesta fiind cel de-al 114-lea magazin al rețelei la nivel național.

Carrefour a lansat în premieră pentru România, prima cooperativă agricolă fondată alături de un retailer, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, aflată la 30 de km de București.

România rămâne în continuare, pe zona de discount, cea mai bună piaţă din grupul REWE. Ce planuri are REWE România pentru 2017? Venituri record pentru REWE Group.

Romanian Grocery Retail  – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian Grocery Retail, in March 2017, in english.

FMCG

ABC Techprimul an, primul milion. De un an de zile, ABC Tech îndeplineşte aceste nevoi cu baterii externe, cabluri de date universale, încărcătoare auto şi de camera, căşti audio, folii de protecţie sau suporturi pentru telefoane.

Tchibo lansează Cafissimo MINI, o colecție de espressoare moderne pe bază de capsule, cu design compact și culori intense.

Consiliul de Administrație al Grupul LACTALIS l-a numit pe Giampaolo MANZONETTO în funcția de Director General al Albalact România, începând cu luna aprilie 2017.

În toate stațiile OMV au fost introduse în meniu trei noi rețete create de chef Samuel le Torriellec: Baguette Caprese, Baguette Peking și Baguette Tandoori.

Analize

În România, volumul cifrei de afaceri din retail a crescut în luna februarie 2017, față de februarie 2016, cu 4,8%, conform datelor furnizate de către Institutul Naţional de Statistică (INS).

Volumul de retail din România a crescut cu 0,7% în luna februarie 2017 comparativ cu luna ianuarie 2017, înregistrând al patrulea cel mai semnificativ avans înregistrat în Uniunea Europeană, conform datelor prezentate de Institutul European de Statistică (Eurostat).

BDR Associates anunță primele rezultate ale studiului Superbrands derulat în parteneriat cu IPSOS în perioada februarie–martie 2017.

Cum poate ajuta inteligența artificială comerțul online în perioada sărbătorilor de Paște.

Evenimente

Evenimentul Biz Innovation Forum, organizat de Revista Biz, se va desfăşura în data de 10 Aprilie la ARCUB Gabroveni, Str. Lipscani nr 84-90, sector 3, Bucureşti.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,970 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 3 – 7 aprilie 2017

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: