Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 29 august – 2 septembrie 2016

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 29 august – 2 septembrie 2016.

Retail

retailSituaţia dechiderilor de magazine în retailul alimentar din România: În luna august, au fost deschise un număr total de 21 de noi magazine în România, faţă de cele 17 unități deschise în luna precedentă.

Credit foto: Shutterstock

Carrefour România propune o nouă experiență de cumpărături, deschizând de la 1 septembrie 2016, ora 08:00, cel mai nou și inovator concept de hipermarket din București în cadrul centrului comercial ParkLake.

Serviciile cora.ro se extind la Constanța. Anul 2016 a adus extinderea serviciilor magazinului online cora.ro către toate magazinele din Bucureşti, după proiectul pilot de la cora Lujerului, iar acum sunt disponibile şi pentru Constanţa.

Managerii din retail preconizează în perioada august – octombrie 2016 o creştere a activității în comerțul cu amănuntul (retail), conform Institutului Naţional de Statistică care a publicat tendinţele în evoluţia activităţii economice.

Mega Image s-a mutat oficial în noul sediu din Plaza Romania Offices, proiect dezvoltat de Anchor Group. Birourile ocupate de cei 500 de angajați ai Mega Image – retailer prezent de peste 20 de ani pe piața din România – sunt situate în aripa de est a Plaza România, la etajul al doilea.

Magazinul Lidl din București, situat pe Strada Sergent Ștefan Crișan, nr. 31, a fost redeschis pe data de 1 septembrie după o serie de îmbunătățiri în ceea ce privește design-ul, funcționalitatea, dar și consumul de energie.

Retail Internaţional

Marinopoulos, unul dintre cei mai mari retaileri din Grecia, a fost salvat fiind achiziţionat de către alt retailer grec, Sclavenitis, după ce Marinopoulos intrase în faliment.

Auchan Holding a raportat o nouă creştere de +0,8%* a cifrei de afaceri consolidată, fără taxe, aceasta ajungând la 26.106 milioane de euro, în prima jumătate a anului, până la data de 30 iunie 2016. Creştere remarcabilă în România.

FMCG

Prima ediție a Bucharest Craft Beer Festival, evenimentul dedicat iubitorilor de bere altfel, va avea loc între 2 și 4 septembrie, la Verde Stop din str. Barbu Văcărescu 162 – 164.

Compania United Romanian Breweries Bereprod (URBB) raportează rezultate pozitive în prima jumătate a anului 2016, înregistrând un profit cu 50% mai mare comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,914 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 29 august – 2 septembrie 2016

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: