Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 12 – 16 decembrie 2016

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 12 – 16 decembrie 2016.

retailRetail

Carrefour a deschis două supermarketuri: primul supermarket din Giroc, județul Timiș și al doilea supermarket din Năvodari, județul Constanța. Astfel, numărul acestora în acest format ajunge la 117 magazine.

Credit Foto: shutterstock.com

Totodată, Carrefour anunţă transferul a două magazine Market din Brăila către Societatea Zanfir SNC, ca urmare a angajamentului luat faţă de Consiliul Concurenţei, în momentul preluării rețelei Billa România.

PROFI a inaugurat încă 5 magazine la Timișoara, Buzău, Voluntari, Sebeș și Bălțătești, reţeaua sa ajungând la 498 de unităţi, iar săptămâna viitoare va deschide magazinul cu numărul 500, ocazie cu care retailerul organizează seria de evenimente Ţara PROFI.

Kaufland România a deschis pe 13 decembrie, primul hipermarket din municipiul Codlea, județul Brașov, acesta fiind cel de-al 112-lea magazin al rețelei din țară.

REWE România continuă planul de extindere și deschide 14 magazine Penny Market în 13 județe din România, ajungând, astfel, foarte aproape de pragul de 200 de magazine în România.

Metro Group a înregistrat o creștere a vânzărilor cu +0,4%, la 58,4 miliarde de euro, în anul financiar 2015/2016. METRO Cash & Carry România revine pe plus în vânzări, cu o creştere de cca 2%.

FMCG

Tendințele de consum arată că în ultima lună a anului vânzările de dulciuri în România se triplează, acest trend fiind puternic susținut și de lansarea produselor sezoniere.

Siropul de fructe YO reinventează petrecerile acasă și propune o serie de șase cocktail-uri și două punch-uri ce pot fi introduse în meniul de sărbători sau cu diferite ocazii aniversare.

Analize

Conform datelor studiului „Cumpărăturile de Sărbători”, realizat de MEDNET Marketing Research Center în mediul urban, bugetul total (Crăciun și Revelion) alocat pentru Sărbători în acest an este estimat la 1.660,87 lei.

Analiza Today’s: calculatorul sau telefonul, ce preferă românii pentru cumpărături online?

În trim. I/2017 se prognozează cea mai puternică piață a forței de muncă din ultimii opt ani, potrivit angajatorilor români, care raportează o Previziune netă de angajare de +15% pentru perioada ianuarie – martie 2017

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,883 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 12 – 16 decembrie 2016

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: