Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 11 – 15 aprilie 2016

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 11 – 15 aprilie 2016.

Retail

RetailMega Image a decis să închidă magazinul concept AB COOL FOOD de pe Bd Ion Mihalache, Nr. 45, Sector 1, Bucureşti dar nu renunţă la concept şi-l va integra în magazinele Mega Image.

Credit Foto: shutterstock.com

Selgros va deschide magazinul din Târgu Mureș la sfârșitul lunii mai. Apoi, urmează să construiască un nou magazin de format restrâns la Alba Iulia, după ce a finalizat achiziția unui teren în acest oraş. Magazinul va fi inaugurat la începutul toamnei.

Carrefour România a anunțat rezultatele campaniei de donații pentru susținerea victimelor incendiului #Colectiv, campanie lansată anul trecut în toate hipermarketurile din țară, alături de marele violonist, André Rieu.

Carrefour, al doilea grup de retail din lume, a publicat rezultatele financiare pentru primul trimestru din 2016: vânzări de 20,1 miliarde de euro, o creştere de 3,8% (ex petrol) faţă de aceeaşi perioada a anului trecut.

METRO Group a anunţat mai multe schimbări în conducerea diviziei sale de hipermarketuri Real, reţea prezentă şi în România cu 4 unităti, dar şi în cadrul board-ului grupului.

FMCG

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, îşi extinde portofoliul de produse cu o nouă gamă de depilatoare cu acțiune rapidă.

LONCOLOR, marca românească de vopsea cu cea mai îndelungată tradiție, lansează gama de vopsea de păr LONCOLOR EXPERT AOE-TECH.

Studii

Potrivit unui studiu SAP, liderul mondial pe piaţa de soluţii software de business și tehnologie, doar una din patru companii integrează toate canalele de vânzări disponibile – online, rețelele sociale, dispozitivele mobile și magazin – în relația cu clienții, având astfel o viziune completă asupra interacțiunii cu aceștia.

Un studiu EY arată că 53% dintre liderii companiilor din România sunt prezenţi pe reţele de socializare, iar cei mai mulţi preferă platforma LinkedIN.

Servicii

Veniturile Tetra Pak, liderul mondial în soluţii de procesare, ambalare şi distribuire a produselor alimentare lichide, au atins o valoare de 11,9 miliarde de euro în 2015, cu o creștere de 7,5% față de anul anterior,

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *