Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 18 – 22 aprilie 2016

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 18 – 22 aprilie 2016.

Retail

grocery drinksPeste jumătate din piaţa de retail din România este controlată de patru mari companii, care împreună deţin 60% din întreaga piaţă, arată o analiză realizată recent de ICAP România, furnizor de soluţii integrate de afaceri.

Credit Foto: shutterstock.com

Grupul REWE, unul dintre cei mai cunoscuți retaileri din Europa, continuă anul acesta strategia de dezvoltare a rețelei Penny Market în România prin deschiderea a 20-25 de noi magazine, consolidându-și astfel prezența la nivelul întregii țări.

PROFI a inaugurat în ultimele două săptămâni 9 magazine şi ajunge la 391 de unităti la nivel naţional.

Începând de miercuri, 20 aprilie 2016, clienții Kaufland România pot utiliza ca plată alternativă a cumpărăturilor tichete de masă electronice emise de Edenred.

FMCG

Bunge Prio, producătorul cunoscutei mărci Unisol, lansează Unisol bun în prăjituri, un produs unic pe piața din România, care aduce noutatea în rețetele dulci, preparate cu ulei, ale românilor, înainte de Sărbătorile de Paște.

În România, dorința de cumpărare este la nivelul maxim din septembrie 2008, conform rezultatelor studiului GfK privind climatul european de consum pentru primul trimestru din 2016.

Lay’s, marca de chipsuri nr 1 în lume*, anunţă în premieră în România lansarea programului Academia Lay’s, în parteneriat cu Universitatea de Ştiinţe Agronomice şi Medicină Veterinară din Bucureşti (USAMVB).

Sticla de Fanta are un nou design şi va fi disponibil în magazinele din România, începând cu luna aprilie în toate cele patru arome: Portocale, Madness, Lămâie, Zmeură și Fructul Pasiunii.

Maestrul bucătar Horia Virlan susține bucătăria tradițională românească, atât timp cât ingredientele sunt alese cu grijă și condimentele folosite sunt naturale şi recomandă produsele „Moldova în Bucate” de la Vascar.

Evenimente

Conferinţa IFS, locul de întâlnire al profesioniştilor din domeniul managementului calităţii, va avea loc pe 25 Mai 2016, la Hotel Caro din Bucureşti.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,990 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 18 – 22 aprilie 2016

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: