Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 6 – 10 iunie 2022

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 6 – 10 iunie 2022.

În perioada 26 – 27 octombrie 2022, va avea loc evenimentul EXPO RETAIL 2022 – Digital, Green & Tech, expoziția dedicată tehnologiei, echipamentelor, soluțiilor și serviciilor pentru retail & eCommerce & industria FMCG. Expoziția va avea și o componentă aplicată prin intermediul B2B Meetings, platforma online care programează întâlniri de business în cele două zile ale expoziției. Evenimentul EXPO RETAIL 2022, care se va desfășura la Combinatul Fondului Plastic – sala Senat – București, este organizat de publicația de business retail-FMCG.ro.

Rezervă un stand până la data de 30 iunie 2022 și beneficiezi de un discount de 10%!

profiRetail

Numărul magazinelor partener a ajuns să fie aproape egal cu cel al magazinelor integrate Profi odată cu semnarea, chiar înainte de sfârșitul lunii trecute, a contractului pentru cel de al 800-lea magazin partener Profi.

Lidl România a creat peste 100 de noi locuri de muncă, oferind astfel noi oportunități pentru cei care doresc să activeze în industria de retail, la depozitul regional din Fundeni, județul Călărași. Lidl România a inaugurat două magazine, în Giurgiu și comuna Apahida, județul Cluj, pe data de 9 iunie.

Agroland Business System (BVB: AG), grup antreprenorial românesc de retail, agricultură și alimentație, care deține cea mai mare rețea de magazine agricole din România, a anunțat semnarea unui parteneriat cu retailerul Mega Image pentru livrarea de ouă de consum în magazinele rețelei din București.

PENNY, unul dintre cei mai activi retaileri din România, și-a continuat planul de extindere prin deschiderea unui nou magazin în Alba Iulia. Cu această deschidere, rețeaua PENNY a ajuns la 311 magazine.

Selgros Cash & Carry a anunțat startul înscrierilor pentru a XII-a ediție a concursului Arena Bucătarilor, cea mai prestigioasă competiție destinată bucătarilor profesioniști, care le oferă șansa de a-și etala creativitatea și a se duela pentru un loc pe podiumul gastronomiei românești.

Lagardère Travel Retail, lider de piață în domeniul retailului adresat călătorilor, a anunțat dezvoltarea rețelei SO!COFFEE cu încă 5 cafenele.

FMCG

Kozel, noul brand de bere din portofoliul Ursus Breweries, s-a lansat oficial pe piața din România. Și nu oricum, ci printr-un țap gigantic de lemn, vizibil de la 2 kilometri distanță și înalt cât un bloc de 4 etaje, în interiorul căruia a fost construit un bar special. Lansarea a fost completată de un amplu eveniment intern și este urmată de o campanie remarcabilă în off trade

Alături de Mercury 360, Nestlé România a continuat și anul acesta demersurile de responsabilitate socială menite să atragă atenția asupra importanței protejării resurselor naturale.

Serpico Trading a anunțat adăugarea DEL MONTE în portofoliul său de branduri globale și deci începutul unui nou parteneriat strategic.

Reprezentanții producătorilor de băuturi și ai comercianților, acționari în cadrul companiei RetuRO Sistem Garanție Returnare S.A., își arată îngrijorarea față de proiectul de modificare a Hotărârii de Guvern 1074/2021 ce reglementează sistemul de garanție-returnare, pus în consultare publică acum câteva zile de către autorități.

Producătorul Tuborg România lansează pe piața locală berea Carlsberg LUMA, o extensie a brandului internațional Carlsberg.

Înca două săptămâni pănă la EXPO DIY 2022 – Smart Green Home, expoziția dedicată categoriilor de produse DIY, Home Improvement & Gardening, cu focus pe produse și soluții ecologice, ce va avea loc la Combinatul Fondului Plastic, București, în perioada 29 – 30 iunie 2022.  EXPO DIY 2022 – Smart Green Home este un eveniment organizat de BricoRetail.ro, publicația B2B dedicată sectoarelor DIY, Home Improvement & Gardening.

Food Service

Glovo, una dintre cele mai importante platforme online care intermediază livrările rapide de produse, l-a numit pe Iustinian Belghir noul General Manager în România și a deschis în București biroul regional pentru Europa de Sud-Est, cel mai mare din regiune, în proiectul U•Center, situat în zona Tineretului.

E-commerce

După 5 ani de colaborare și prezență pe piața e-commerce din România, Carrefour și Bringo au sărbătorit 5 milioane de comenzi plasate în aplicație.

Servicii

Softlead, singura platformă B2B de tip marketplace care ajută companiile să aleagă aplicația software potrivită pe baza ADN-ului digital, a anunțat lansarea unui studiu de piață ce indică apetitul companiilor de producție din România pentru achiziții IT.

Rezultatele celui mai recent studiu internațional „Atitudini față de metodele de plată”, comandat de eService și alte entități ale Grupului EVO, a arătat că aproape 6 din 10 români declară că plătesc prin mijloace digitale datorită ușurinței în utilizare și confortului.

Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile în România, a anunțat finalizarea implementării unui proiect în cadrul căruia s-au investit în ultimii trei ani peste 3,7 milioane de euro în tehnologii și utilaje pentru producția sustenabilă a produselor din portofoliu.

Analize

În luna mai 2022, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 35 de magazine. Acest calcul include doar deschiderile de magazine comunicate oficial. Retailerii care au inaugurat magazine în luna apilie 2022 sunt: Lidl, Profi, Auchan și Mega Image.

Studii

Cei mai mulți retaileri din România, aproximativ 60%, au raportat vânzări în creștere de la începutul pandemiei până în martie 2022. În aceeași perioadă a fost înregistrată o creștere de 57% a comenzilor online, arată un studiu VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează toate operațiunile de comerț, realizat în colaborare cu firma de cercetare de piață MKOR Consulting.

Cheltuielile casnice pentru bunuri de larg consum (FMCG) au crescut cu 7% în România în primele trei luni din 2022 comparativ cu perioada similară a anului trecut, pe fondul accelerării creșterii prețurilor la alimente, arată datele GfK Consumer Panels & Services.

Oamenii sunt din ce în ce mai curioși în legătură cu efectele consumului de cafea asupra sănătății, a arătat o nouă analiză realizată de Institutul pentru Informații Științifice despre Cafea (ISIC), prezentată de Asociația Română a Cafelei (ARC).

Evenimente

Evenimentul IPACK-IMA, prima expoziție internațională pentru industria procesării și ambării din 2022, a reprezentat sinteza celor mai bune soluții tehnologice de cercetare și inovare.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *