Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 8 – 12 noiembrie 2021

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 8 – 12 noiembrie 2021.

retailRetail

Rețeaua de retail Magazine DIANA a bifat la finalul saptămânii trecute inaugurarea magazinului cu numărul 67. Cel de al cincilea Magazin DIANA din Râmnicu Vâlcea, este amplasat în cartierul Nord, strada Republicii, nr.18 A, la parterul blocului Emar Grup și dispune de locuri de parcare proprii.

Credit foto: Shutterstock

Grupul Carrefour a anunțat semnarea unui parteneriat strategic cu Meta, compania-mamă Facebook, care se va derula în cele nouă țări în care este prezent Grupul: Franța, Italia, Spania, România, Polonia, Belgia, Taiwan, Argentina și Brazilia. De asemenea, grupul Carrefour a prezentat strategia sa digitală și obiectivele aferente pentru 2026, în cadrul evenimentului Digital Day, care a avut loc în această saptămână, la Paris.

Carrefour România și-a suplimentat  oferta de produse locale proaspete în magazinele sale din Centrul și Vestul țării, cu legume, verdețuri și fructe din zona Zarandului. Sortimentul local extins este disponibil ca urmare a semnării parteneriatului comercial pe termen lung cu Cooperativa Grădinile Noastre din Zarand, județul Arad.

Mega Image a lansat o nouă campanie de comunicare integrată, Mega Regatul ofertelorcare aduce în prim plan ofertele și promoțiile într-o manieră entertaining alături de un personaj dezvăluit în premieră, un leu animat.

FMCG

Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate de pe piața locală, aniversează zece ani de la deschiderea celei mai mari și avansate tehnologic fabrici de lactate din țară, prin lansarea primei sticle de lapte r-PET, produsă cu pâna la 35% plastic reciclat, 100% reciclabilă.

Bianca Popa, Director de Marketing TOPGEL, cel mai mare producător român de înghețată, a făcut o retrospectivă a acestui an pentru publicația retail-FMCG.ro.

VARTAlider tehnologic în producția de baterii, a lansat VARTA Outdoor Sports, noua serie de lanterne frontale dedicate sporturilor în aer liber. Seria este formată din două lanterne frontale: modelul entry-level Outdoor Sports H10 Pro și varianta performantă Outdoor Sports H20 Pro. Ambele modele sunt acum disponibile în magazine.

Food Service Retail

Sphera Franchise Group, deținătoarea companiei care operează în sistem de franciză brandul Pizza Hut în România, a anunțat continuarea planurilor de dezvoltare stabilite pentru cel de-al doilea semestru al acestui an. Pizza Hut Delivery, divizia de livrare a Pizza Hut, se extinde astfel cu o un nou restaurant Fast Casual Delivery, în orașul Târgu Mureș

tazz a transformat Black Friday în Smart Friday și a lansat o campanie cu vouchere la prețuri smart pentru comenzile din aplicație de la restaurantele partenere. Astfel, timp de o zi, tazz a pus la dispoziția clienților 17,000 de vouchere în valoare de 100 de lei, la prețuri începând cu 20 de lei.

EcoBioGreen

Caravana Plata cu PET a ajuns până acum în 14 din cele 20 de hipermarketuri Carrefour în care va staționa, timp în care peste 10.000 de clienți au participat plătind cu PET pentru  fructe și legume proaspete, direct de la producători locali.

E-commerce

A 11-a ediție Black Friday, ziua cu cele mai multe reduceri din an, a avut loc la eMAG pe 12 noiembrie. Compania a estimat anul acesta vânzări în valoare de aproximativ 615 milioane de lei.

Freshful reprezintă o investiție de peste 5 milioane de euro în tehnologie, operațiuni și, în premieră pe piața românească, depozit propriu frigorific. Primele rezultate Freshful by eMAG, noul hipermarket online cu livrare rapidă a produselor alimentare proaspete.

PayU, liderul plăților online din România, a estimat că în ediția din acest an a Black Friday, care a început pe 12 noiembrie, la nivelul pieței de e-commerce se vor achiziționa și plăti online produse și servicii în valoare de aproximativ 500 de milioane de lei.

Studii

61% dintre românii care obișnuiesc să recicleze în general, nu reciclează și ambalajele produselor cosmetice, în timp ce 69% dintre cei care nu sunt interesați de reciclarea produselor cosmetice motivează că nu au informații despre acest tip de reciclare, arată cel mai recent studiu Reveal Marketing Research realizat pentru L’Oréal România.   

Analize

Activitatea de dezvoltare de pe piața de retail a fost modestă în primele nouă luni, fiind livrate doar trei proiecte de mici dimensiuni, însă am văzut nume noi de retaileri, dar și de dezvoltatori, care și-au făcut debutul în România în acest an, potrivit datelor companiei de consultanță imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.

Evenimente

Pe 10 și 11 noiembrie a avut loc online, pe platforma MyConnector.ro, cea de-a 10-a ediție GoTech World (anterior denumit Internet & Mobile World).


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *