Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 9 – 13 august 2021

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 9 – 13 august 2021.

Între 6 și 8 octombrie 2021, va avea loc la Bratislava – Slovacia prima ediție a evenimentului internațional WOF EXPO (World of Freight), un eveniment B2B inovativ dedicat întregului lanț de aprovizionare, cu focus pe logistică, care va include o zonă expozițională, mai multe conferințe, dar și o zonă pentru întâlniri B2B. 

✅  Companiile din România care doresc să rezerve și să achiziționeze un stand în cadrul expoziției WOF EXPO, beneficiază de un discount de 30% până la data de 31 august 2021

Rezervarea standurilor se poate face aici: www.wofexpo.com/book/

✅  Vizitatorii din România pot folosi pentru înregistrarea la evenimentul WOF EXPO codul promoțional FMCG50WOF2021, care conține un discount de 50%, valabil până la data de 31 august 2021, în limita a 1.000 de bilete.

Înregistrarea vizitatorilor se poate face aici: www.wofexpo.com/tickets/

retailRetail

Lidl România a continuat investițiile pe plan local prin inaugurarea a două magazine noi pe data de 12 august: unul în orașul București și celălalt în orașul Ștefănești, județul Argeș. Cu aceste două deschideri, Lidl ajunge la o rețea națională de 302 magazine.

Centrul Comercial Colosseum Mall, în parteneriat cu Renovatio, companie care deține în cadrul grupului o firmă specializată în soluții EPC pentru proiecte fotovoltaice, va instala un sistem fotovoltaic de 1MWp, contribuind astfel la reducerea cu 360 de tone/an a emisiilor de dioxid de carbon, cantitate care ar putea fi absorbită de o pădure cu peste 4,000 de copaci.

Grupul Carrefour a anunțat în 2020 o performanță non-financiară de 115%, în creștere față de 2019 (114%), ceea ce indică o depășire a targetului inițial cu 15%. Peste 7.425 tone de legume și verdețuri comercializate de Carrefour în 2020 au fost produse local, de la peste 400 de fermieri.

Back to school la Auchan. Auchan a extins gamele de rechizite ecologice în 2021 și donează 10% din vânzările acestora pentru susținerea educației. Retailerul a extins gamele de produse marcă proprie realizate din plastic reciclat puse la dispoziția elevilor și studenților din România. Astfel, în 2021, numărul de produse de acest fel a crescut cu 50% față de anul trecut.

FMCG

Ballantine’s lansează pe piața din România o nouă versiune mai dulce – Ballantine’s 7 Boubon Barrel Finish, un whisky produs după tradiția scoțiană, învechit 7 ani în butoaie de stejar și odihnit în butoaie de bourbon. Ideal pentru băutorii de scotch, cât și pentru cei de bourbon, noul produs se găsește deja în hypermarket-uri din țară, precum și în locațiile partenere din marile orașe, prin intermediul companiei Pernod Ricard, co-liderul mondial al vinurilor şi băuturilor spirtoase.

Evenimente

GoTech World (anterior denumit Internet & Mobile World), un manifesto al digitalizării adresat întregului ecosistem de business din Europa Centrală și de Est, se desfășoară anul acesta în perioada 10 – 11 noiembrie 2021, online, pe platforma MyConnector. GoTech World, cel mai mare eveniment de IT & Digital din Europa Centrală și de Est, aniversează 10 ani.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *