Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 9 – 13 noiembrie 2020

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 9 – 13 noiembrie 2020.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

Cere o ofertă pentru promovarea B2B la adresa revista@retail-fmcg.ro!


Cum își pot crește magazinele online vânzările prin afiliere – studiu de caz Black Friday 2020, cu date în timp real, care sunt încă valabile și se pot urmări aici: https://bit.ly/2P-datastudio-BF

retailRetail

Din 12 noiembrie 2020, locuitorii din Oradea își pot face cumpărăturile zilnice în siguranță, în noul magazin Supeco, un concept de supermarket cu produse locale și prețuri mici, situat pe Strada Corneliu Coposu nr. 10, Oradea.

Împreună cu clienții săi, Lidl a susținut pentru al patrulea an consecutiv parteneriatul strategic cu UNICEF în România, prin care ajută elevii din mediul rural să beneficieze de șanse egale la o educație incluzivă și de calitate.

În semn de solidaritate pentru restaurantele care au fost nevoite să își sisteze activitatea în această perioadă, Auchan, împreună cu partenerii săi, centre comerciale, a demarat o acțiune de susținere a acestora încurajându-și clienții să comande online de la restaurantele preferate din galeriile și centrele comerciale în care sunt prezente magazinele Auchan.

Mega Image a publicat primul raport anual al companiei, care reunește informații nefinanciare referitoare la activitatea din 2019 și rezultate relevante pentru înțelegerea performanței sociale și de mediu, precum și impactul activității companiei pe piața locală.

cora România reconfirmă angajamentul față de clienții săi prin noul parteneriat cu platforma Glovo care permite livrarea expres la domiciliu a produselor disponibile în hipermarketurile cora. Serviciul este disponibil, din 12 noiembrie 2020, în toate hipermarketurile cora.

FMCG

Coca-Cola România a lansat o nouă campanie de Sărbători, construită în jurul unui spot de sezon, care dă viață gândului: „Crăciunul acesta, oferă ceva ce numai tu poți dărui”.

Klintensiv, o companie cu capital privat 100% românesc și unul dintre puținii producători autohtoni de dezinfectanţi profesionali cu o concentrație de alcool de 85%, a testat cu success produsele„Klintensiv dezinfectant pentru mâini” și ”Klintensiv dezinfectant pentru suprafețe” împotriva coronavirusului.

Retail Food Service

Starbucks a dat startul sărbătorilor de iarnă cu mult așteptatele băuturi de sezon care au ajuns deja în cafenele.

Cei trei antreprenori din spatele Cereal Crunch, Radu Savopol, Lucian Bădilă și Andrei Alecu, investesc într-o nouă afacere. Cu experiență în HoReCa și cu viziune antreprenorială amplă, cei trei au devenit acționari majoritari ai Fika18, preluând 70% din acțiunile business-ului cu croissante.

Sphera Franchise Group a continuat expansiunea business-ului Taco Bell la nivel național prin inaugurarea unui nou restaurant în Brașov, pe data de 12 noiembrie.

E-commerce

Asociația Română a Magazinelor Online (ARMO), membră a Ecommerce Europe, cea mai importantă organizație europeană privind comerțul online, a estimat că ediția din acest an a Black Friday va înregistra o creștere medie a vânzărilor cu 20%, comparativ cu anul precedent, pe fondul creșterii generalizate a consumului în primele 9 luni și a migrării masive a clienților în online, pe toate categoriile de produse.

Analize

Europenii au o putere de cumpărare medie pe cap de locuitor de 13.894 EUR în 2020. Cu toate acestea, venitul net disponibil în cele 42 de țări studiate variază semnificativ. România este pe locul 31 în clasamentul european, cu aproximativ 60% sub media europeană. Acestea sunt câteva dintre rezultatele noului studiu publicat „GfK Purchasing Power Europe 2020”.

Nouă din zece români știu ce este Black Friday, iar mai mult de jumătate dintre ei intenționează să achiziționeze cel puțin un produs în ziua cu cele mai mari reduceri din an, potrivit unui studiu Kantar România.

Studii

Pandemia provocată de COVID-19 a accelerat tranziția către cumpărăturile online și adoptarea acestei tendințe pe termen lung în anumite categorii de produse și pe anumite piețe, potrivit celei de-a cincea ediții a studiului EY Future Consumer Index.

Evenimente

Cea de-a IX-a ediție a celei mai ample expo-conferințe de business din Europa Centrală și de Est care se desfășoară online, GoTech World, are loc pe 11 și 12 noiembrie, unde participă peste 16.000 de profesioniști din industrii precum: retail, IT, cybersecurity și marketing.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *