Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 13 – 17 iunie 2022.
În perioada 26 – 27 octombrie 2022, va avea loc evenimentul EXPO RETAIL 2022 – Digital, Green & Tech, expoziția dedicată tehnologiei, echipamentelor, soluțiilor și serviciilor pentru retail & eCommerce & industria FMCG. Expoziția va avea și o componentă aplicată prin intermediul B2B Meetings, platforma online care programează întâlniri de business în cele două zile ale expoziției. Evenimentul EXPO RETAIL 2022, care se va desfășura la Combinatul Fondului Plastic – sala Senat – București, este organizat de publicația de business retail-FMCG.ro.
Rezervă un stand până la data de 30 iunie 2022 și beneficiezi de un discount de 10%!
Retail
Carrefour România a continuat extinderea lanțului Supeco și a deschis un nou magazin în Slobozia, în incinta noului centru comercial Park Plaza, ajungând la o rețea națională de 27 de magazine ale formatului de discounter.
Auchan Retail România a continuat procesul de digitalizare a magazinelor proprii și a introdus Scan&Go, un serviciu de self-scan pentru clienți, disponibil prin aplicația mobilă Auchan app.
Andreea Cioromela a preluat, începând cu luna iunie 2022, rolul de Administrator al Kaufland România, după ce în luna martie a acestui an a fost promovată ca Director General Adjunct al companiei, fiind responsabilă cu conducerea departamentului Imobiliare.
Carrefour România și Fundația FARA urmăresc îmbunătățirea calității vieții copiilor și tinerilor cu dizabilități prin proiectul „Academia Carrefour. Sănătate, Educație și Terapie (SET) pentru copii și tineri cu dizabilități”.
FMCG
Nestlé a lansat pe piața din România brandul NESVITA®, o gustare de ovăz cu fibre, vitamine și minerale.
E-commerce
Pe 8 iunie 2022 a avut loc evenimentul „Efectul easybox” – soluția viitorului în curierat. La eveniment au participat reprezentați ai magazinelor online, integratori și dezvoltatori, parteneri și cei mai importanți jucători din ecosistemul e-commerce și curierat, cu noutăți privind trendurile din domeniu, așteptările clienților și experiențele din last-mile. În plus, a avut loc și o gală de premiere a ambasadorilor easybox.
Abonamentul Genius trece la nivelul următor și devine disponibil pentru patru aplicații de comerț online: eMAG, Tazz, FashionDays și Freshful, după doi ani în care 340.000 de români l-au integrat în rutina lor de shopping, beneficiind de cumpărături flexibile, fără efort, și economisind timp și bani.
Buyerii care au confirmat deja prezența la EXPO DIY 2022 – Smart Green Home (29 – 30 iunie)
Food Service
Sphera Franchise Group, deținătoarea companiei care operează în sistem de franciză brandul Pizza Hut în România, a anunțat extinderea restaurantelor de tip Express, prin deschiderea unei unități în orașul Târgu Jiu, județul Gorj.
Rohlik Group, liderul european în e-grocery, care în România operează Supermarketul online sezamo, a strâns 220 de milioane de EUR într-o rundă de finanțare din Seria D condusă de noul investitor, Sofina.
O nouă serie de expozanți și parteneri pentru EXPO DIY 2022 – Smart Green Home (29 – 30 iunie)
Servicii
CTP Group, cel mai mare proprietar, dezvoltator și administrator de spații industriale și logistice din Europa Continentală, a livrat recent chiriașilor săi peste 100.000 mp de spații (95% închiriate) în CTPark Bucharest North, aflat în curs de dezvoltare și poziționat ca un nou hub logistic pentru piața de e-commerce din România.
În contextul ratei inflației ridicate din ultima perioadă, românii și-au adaptat comportamentele de cumpărare așa încât 38% dintre aceștia aleg, în prezent, să achiziționeze online produsele de care au nevoie, putând astfel să-și controleze mai bine bugetul lunar, arată Innoship, start-up-ul de tehnologie care a dezvoltat una dintre cele mai avansate platforme de management al livrărilor pentru magazinele online la nivel global.
GTC a continuat strategia de consolidare a grupului, prin promovări interne, cu numirea lui Ziv Gigi în poziția de Country Manager Bulgaria, unde va fi responsabil pentru toate operațiunile pieței locale, în completare față de rolul său de Country Manager România.
Evenimente
Între 14 și 19 iunie, a avut loc cea de-a 6-a ediție a Bucharest Tech Week, cel mai amplu festival de tehnologie și inovație din Europa Centrală și de Est, ce revine după doi ani cu evenimente live, în format fizic.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail