Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 15 – 19 noiembrie 2021.
Retail
La un an și două luni de la lansarea de la Ploiesti a magazinului concept Noul Profi, Profi Rom Food, retailerul ce deține rețeaua cu cea mai mare acoperire națională și cu cele mai multe magazine din România, a ajuns la un număr de 100 de magazine de acest fel.
Modelul Noul Profi se prezintă în toate cele patru formate ale retailerului: Super – magazinul mare, cu cea mai mare suprafață de vânzări și sortimentul cel mai larg; City – mica unitate urbană, de lângă casă; ProfiGo – magazinul convenience, mic, pentru cumpărături rapide, de necesitate; și Loco – magazinul din afara marilor aglomerări urbane.
Lidl, în parteneriat cu World Vision România, susține șansa la o educație de calitate pentru toți copiii, indiferent de mediul din care provin, prin programul strategic Pâine și Mâine, demarat împreună în urmă cu 5 ani. Retailerul a continuat investițiile în România prin inaugurarea unui magazin în Baia Mare, județul Maramureș, pe data de 18 noiembrie. Cu această deschidere rețeaua nașională ajunge la 315 unități.
Discounterul PENNY și-a continuat planul de expansiune în România prin deschiderea unui nou magazin în Fălticeni, județul Suceava. Astfel, rețeaua PENNY ajunge la un număr total de 289 de magazine.
FMCG
Inter Conecter, compania timișoreană specializată de peste 20 de ani în importul de cafea, dulciuri și produse alimentare premium, a prezentat oficial în Romania întreaga gamă de cafea Segafredo. Inter Conecter a completat, astfel, gama Segafredo existentă cu capsulele de cafea (compatibile cu expressoarele de la Dolce Gusto), cu cafeaua instant premium Pronto și cu cafeaua turcească, adaptată la cerințele pieței românești.
CAHM Europe, companie românească înființată în 2004, lider în producerea și vânzarea de cosmetice pe piața hotelieră din România și Sud-Estul Europei, dar și un important furnizor al retailului, a lansat rezervele pentru săpunurile lichide Sense, 100% reciclabile, CAHM Europe reușind să pună pe piața de retail primul ambalaj 100% reciclabil.
E-commerce
Concluzii după eMAG Black Friday 2021. eMAG Black Friday 2021 a marcat cele mai importante tendințe privind dezvoltarea comerțului online în România.
Conform datelor companiei de tehnologie 2Performant, liderul pieței de marketing afiliat din România, în perioada 1 – 14 noiembrie, 462 de magazine online care activează în 25 de industrii diferite și care au lansat campanii de reduceri au realizat prin intermediul platformei 2Performant.com 115.000 vânzări, în valoare de 6.929.804 euro + TVA, cu 47,8% mai mari decât anul trecut.
Food Sevice Retail
Bolt, cea mai mare platformă europeană de mobilitate, și-a extins opțiunile de livrare rapidă în România prin lansarea Bolt Market. Noul serviciu de livrare a cumpărăturilor aduce clienților produse alimentare și non alimentare din stocurile proprii și poate fi accesat direct din aplicația Bolt Food.
Servicii
Expressoft Technology, unul dintre cei mai mari furnizori de soluții IT integrate pentru HoReCa din România, și-a adaptat în 2021 strategia, axându-se pe a susține hotelurile, restaurantele și magazinele să implementeze noi tehnologii pentru a servi mai bine nevoile clienților și pentru a combate efectele negative ale pandemiei asupra business-urilor, investind peste 500.000 euro în inovație și dezvoltarea de noi soluții adaptate cerințelor în continuă schimbare ale pieței.
Testo, lider mondial în tehnologia de măsurare portabilă și un important producător de instrumente de măsură pentru o gamă largă de aplicaţii în industria alimentară şi în domeniul comercial, prezintă clienţilor săi din sectoarele HoReCA, Food Service sau Gastronomie avantajele monitorizării și măsurării temperaturii preparatelor culinare și a produselor alimentare, în general, cu ajutorul termometrelor alimentare.
Evenimente
Cea de-a 10-a ediție a celui mai mare eveniment de business din domeniul IT&Digital, din Europa Centrală și de Est, GoTech World, a avut loc săptămâna trecută, pe 10 și 11 noiembrie, online, pe platforma MyConnector.ro.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail