Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 16 – 20 august 2021

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 16 – 20 august 2021.

Între 6 și 8 octombrie 2021, va avea loc la Bratislava – Slovacia prima ediție a evenimentului internațional WOF EXPO (World of Freight), un eveniment B2B inovativ dedicat întregului lanț de aprovizionare, cu focus pe logistică, care va include o zonă expozițională, mai multe conferințe, dar și o zonă pentru întâlniri B2B. 

✅  Companiile din România care doresc să rezerve și să achiziționeze un stand în cadrul expoziției WOF EXPO, beneficiază de un discount de 30% până la data de 31 august 2021

Rezervarea standurilor se poate face aici: www.wofexpo.com/book/

✅  Vizitatorii din România pot folosi pentru înregistrarea la evenimentul WOF EXPO codul promoțional FMCG50WOF2021, care conține un discount de 50%, valabil până la data de 31 august 2021, în limita a 1.000 de bilete.

Înregistrarea vizitatorilor se poate face aici: www.wofexpo.com/tickets/

retailRetail

Noul Profi, concept de magazin prezentat pentru prima data publicului în septembrie 2020, se extinde tot mai mult în teritoriu. Magazinul Profi Loco din Săvârșin s-a redeschis în noul format. Profi LOCO are în noul format de magazin o sortimentație împrospătată față de cea anterioară.

Lidl a continuat investițiile în România prin inaugurarea unui nou magazin în Borșa, județul Maramureș, pe data de 19 august 2021. Cu această deschidere, rețeaua națională Lidl ajunge la 303 magazine.

FMCG

VARTA, lider tehnologic în producția de baterii, donează 1 leu către Fundația Brico Dépôt la fiecare blister de baterii vândut, în cadrul campaniei VARTA Helps.

eCommerce

Compania de tehnologie 2Performant, liderul pieței de marketing afiliat din România, listată pe piața AeRO a BVB (simbol bursier 2P), a lansat  în platforma sa de marketing afiliat, în premieră pentru țara noastră, AliExpress, unul dintre cele mai mari marketplace-uri online din lume, cu peste 100 de milioane de produse de la peste 200.000 de selleri și cu livrare în peste 200 de țări.

Food Service Retail

Pornind de la realitatea existenței miturilor de brand în mediul online și nu numai, KFC România a realizat primul studiu pe acest subiect în rândul consumatorilor și lansează o nouă campanie, KFC Freshly Prepared.

Servicii

Un articol Testo, lider mondial în tehnologia de măsurare portabilă și un important producător de instrumente de măsură pentru o gamă largă de aplicaţii în industria alimentară şi în domeniul comercial, despre variantele de măsurare a TPM-ului (Totalitatea Materiilor Polare), dar și despre instrumentul de măsurare Testo 270, care poate reduce consumul de ulei de gătit cu până la 20%.

Majorarea costului de transport de mărfuri din China, atât pe cale aeriană și feroviară, dar mai ales pe cale maritimă, a reprezentat cea mai mare provocare a ultimului an pentru toate companiile prezente în domeniu, un lucru experimentat din plin și de ROMASIA, jucător activ de peste 12 ani în această piață.

Analize

Marea majoritate (85%) a directorilor generali din România planifică creșteri ale investițiilor în transformarea digitală, în următorii trei ani, potrivit sondajului CEO Survey 2021, realizat de PwC România.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *