Diamant

Retail & FMCG – sinteza săptămânii 17 – 21 iunie 2019

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 17 – 21 iunie 2019.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii


Start înscrieri la Conferința EXPO SHOP – Future Retail Solutions, dedicată serviciilor pentru retail, din data de 10 octombrie 2019! Oferta early bird:

Începând din 30 mai 2019 și până pe data de 30 iulie 2019, este valabilă oferta Early Bird de înregistrare și participare la conferință, ce include un discount de 25 %.

Detalii înregistrare

Retail

Kaufland a susținut #ElectricRomania, primul tur al țării cu mașini electrice care s-a desfășurat pe durata a 7 zile, între 13 – 19 iunie.

Auchan Retail România a deschis în București un nou magazin de proximitate sub brandul MyAuchan.

În luna iunie, Lidl Tour aniversează 3 ani de la lansarea în România și estimează că va menține și anul acesta un ritm de creștere a cifrei de afaceri de peste 60%, raportat la rezultatele înregistrate în anul anterior.

Rețeaua de magazine PENNY Market s-a extins cu o nouă unitate în orașul Ploiești, județul Prahova.

FMCG

Afacerile din sectorul producției de cosmetice din România s-au dublat între 2013 și 2017, la peste 100 de milioane de euro, iar datele preliminare din 2018 indică depășirea pragului de 120 de milioane de euro.

E-commerce

În luna mai a acestui an, brandul 100% românesc CUPIO, unul dintre cele mai reprezentative branduri de pe piața cosmeticelor profesionale și a produselor de makeup din România, a atins pragul de 100 de angajați.

Analize

Cea mai mare parte a exporturilor româneşti se îndreaptă către ţările din Vestul Europei, Franța, Germania, Italia și Regatul Unit absorbind 57% din bunurile și serviciile către Uniunea Europeană și 44% din totalul exporturilor (adică aproximativ 37,2 miliarde de euro pe parcursul anului 2018), rezultând totodată un excedent comercial de 3,8 miliarde de euro în raport cu aceste țări, a constatat Consiliul Concurenței în cadrul studiului privind comerțul exterior al României și barierele existente pe piețele europene pentru exportatorii români.


Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY, Home Improvement și Gardening din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată acestui sector, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY,Home Improvement & Gardening retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to this sector, directly or by subscribing to the daily newsletter, in english.


Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,996 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 17 – 21 iunie 2019

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: