Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 18 iunie – 22 iunie 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 18 – 22 iunie 2018.

grocery retail fmcgRetail

Mega Image a anunțat lansarea pe piața din Timișoara prin deschiderea primului său supermarket din orașul de pe Bega, situat pe Bulevardul 16 Decembrie 1989, nr. 71.

Credit foto: Shutterstock

Lidl Tour a împlinit , în luna iunie, 2 ani de la lansarea în România, perioadă în care peste 15.000 de clienți au ales pachetele turistice din magazinul online cu vacanțe.

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a continuat expansiunea națională a rețelei de magazine de brand prin inaugurarea primului magazin Gerovital la Oradea.

FMCG

PepsiCo şi Impact Hub Bucharest au lansat programul ReUse Hub, prin care invită startup-urile din România să propună soluții inovatoare de reciclare și reducere a impactului deșeurilor în România.

Compania Mars a fost desemnată printre cele mai bune locuri de muncă dintre multinaţionalele din Europa, obținând locul 2 la ceremonia de decernare a premiilor Great Place to Work 2018, ce a avut loc joi 14 iunie, la Atena.

United Romanian Breweries Bereprod a înregistrat o rată anuală de creștere a vânzărilor de bere la doză de 38% după primele 5 luni ale anului 2018 față de aceeași perioadă a anului trecut.

Gelato Madre redescoperă esența gustului pentru a oferi consumatorilor o experiență unică, fiind o gamă care s-a născut din idea unui produs care să ne readucă la origini.

Compania de familie Cris-Tim a lansat o inițiativă de transparentizare a industriei mezelurilor și devine primul brand ce își publică procentele de carne pe ambalajele a peste 80 dintre produsele sale.

Servicii

RadioSparx, cel mai complex serviciu de muzică instore din România, oferă soluții complete și foarte accesibile pentru muzica ambientală din magazine, fără obligativitatea achitării taxelor către organismele de gestiune colectivă.

Potrivit studiului realizat de Euler Hermes, liderul global în asigurarea de credit comercial, sectorul transporturilor trece printr-o perioadă favorabilă, legată direct de contextul economic, în principal de creșterea consumului privat, care în 2017 a crescut cu mai mult de 10%.

Bento, companie specializată în dezvoltare de aplicații software la cheie, a implementat în cadrul Canah soluția Bento Food Manufacturing.  

Analize

Șase State Membre ale Uniunii Europene au înregistrat consumul individual efectiv (AIC) per capita cu 30% sub media Uniunii Europene, conform datelor Eurostat.

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,915 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 18 iunie – 22 iunie 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: