Retail & FMCG – sinteza săptămânii 19 – 23 august 2019

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 19 – 23 august 2019.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii


ESSA Group, NIELSEN România, ROPECO București, IT Genetics și Kooperativa 2.0 sunt primii parteneri și speakeri confirmați ai Conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions, dedicată serviciilor, soluţiilor şi echipamentelor pentru retail.

Cea de-a doua ediție a Conferinței EXPO SHOP – Future Retail Solutions este organizată de publicația retail-FMCG.ro, în parteneriat cu compania Euroexpo și va avea loc în data de 10 octombrie 2019. Alte confirmări de parteneri și speakeri sunt in curs de concretizare. Oferte speciale pentru achiziționarea biletelor.

Detalii înregistrare

Retail

Eveniment Lidl Romania cu Helmuth Duckadam la Timisoara

Update privind situația deschiderilor de magazine din retailul alimentar din România, în luna iulie 2019: în luna iulie 2019, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 36 de magazine, pe lângă cele 14 menționate deja în articol, adăugându-se cele 22 de unități deschide de PROFI în luna iulie: 9 magazine în format Standard, 6 magazine în format City și 7 magazine în format Loco.

Pentru al treilea an consecutiv, Lidl România sprijină împreună cu clienții săi programul național Teach for Romania, oferind acces la educație pentru peste 3.000 de copii din medii vulnerabile.

Lidl a continuat investițiile în România prin deschiderea unui nou magazin în București, pe data de 22 august 2019. Acesta este cel de-al 16-lea magazin deschis de Lidl în 2019.

Rețeaua de magazine PENNY Market s-a extins cu o nouă unitate în București. Astfel, rețeaua ajunge la 242 de spații deschise în România.

FMCG

Olympus, unul dintre cei mai mari producători de lactate din România, a lansat primul iaurt bio cu specific grecesc de pe piața românească. Noul iaurt este disponibil în două variante, Olympus bio cu specific grecesc 2% și Olympus bio cu specific grecesc 10%, ambele disponibile în ambalaje de 150 g. Acesta completează atât categoria produselor bio, cât și pe cea a iaurtului cu specific grecesc din portofoliul propriu.

Unilever si-a extins portofoliul de produse de curățare a casei și a lansat, în România, brandul Seventh Generation, vând o abordare sustenabilă, militând pentru puterea curățeniei prin puterea plantelor, pentru a avea un viitor mai verde și mai curat, care va influența bunăstarea următoarelor șapte generații.

Servicii

Cum transformi o ședință de shopping într-o experiență reușită? Ne spun cei de la VirtualCards, aplicația pentru telefon mobil care te ajută să-ți păstrezi cardurile de fidelitate într-un singur loc. Aplicația îi ajută pe comercianți să construiască un program de loialitate pentru client și să rămână în legătură cu ei utilizând dispozitivul pe care aceștia îl iubesc și folosesc cel mai tare: smartphone-ul.

Studii

GfK a realizat studiul anual privind puterea de cumpărare în Europa pentru 2018. La nivelul întregii țări, venitul net anual disponibil pe cap de locuitor a crescut în România cu 18% în 2018, ajungând la 5.083 euro, de la 4.556 euro în 2017 și 4.181 euro în 2016.


Puteți citi și cele mai proaspete știri din retailul DIY, Home Improvement și Gardening din România și din Europa Centrală și de Est, în BricoRetail.ro, cea mai importantă publicație B2B dedicată acestui sector, direct sau abonându-vă la newsletterul zilnic.

You can also read the freshest news from the DIY,Home Improvement & Gardening retail from Romania and Central and Eastern Europe at BricoRetail.ro, the most important B2B publication dedicated to this sector, directly or by subscribing to the daily newsletter, in english.


Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,926 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – sinteza săptămânii 19 – 23 august 2019

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: