Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 19 – 23 iulie 2021.
Platforma B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de echipamente și servicii pentru retail.
Retail
Grupul IULIUS a continuat proiectele investiționale de dezvoltare a conceptelor de retail Family Market destinate comunităților în expansiune, în județul Iași.
În perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2021, clienții Lidl s-au implicat în susținerea Centrului Step by Step, în cadrul campaniei de donații de la casele de marcat din magazinele din toată țara ale retailerului.
Marco Giudici va prelua poziția de CEO al Lidl România începând cu data de 1 noiembrie 2021, în urma plecării din companie a fostului CEO, Frank Wagner.
În cadrul celei de-a treia ediții a Community Index, Auchan Retail România a obținut patru distincții silver pentru investițiile alocate în ultimul an în protejarea mediului, susținerea persoanelor devaforizate și sănătate, prin programe și campanii dedicate.
Discounterul PENNY și-a continuat planul de expansiune în România prin deschiderea unui nou magazin în Ștefăneștii de Jos, județul Ilfov. Rețea națională ajunge la 284 de magazine.
FMCG
A XI-a ediție a mișcării naționale „Și eu trăiesc sănătos!” – SETS, inițiată de Fundația PRAIS în parteneriat cu Nestlé România, s-a încheiat cu rezultate semnificative în condițiile unui an școlar complex, în care elevii au învățat cu precădere acasă – online.
Vara aceasta, Havana Club a lansat pe piața din România Havana Club Cuban Spiced, primul rom autentic cubanez îmbogățit cu arome tropicale din portofoliul brand-ului.
TOPGEL, cel mai mare producător român de înghețată, a lansat Instagram Hotel – o campanie în care oferă consumatorilor ocazia să retrăiască amintirile vacanțelor din copilărie.
Oameni
Puratos România, parte a grupului belgian Puratos, unul dintre cei mai importanți producători globali de materii prime inovative pentru industria de panificaţie, patiserie şi ciocolaterie, a sărbătorit ziua națională a Belgiei promovând calitatea și rafinamentul.
Servicii pentru retail
Glovo, unul dintre cei mai importanți jucători din lume pe zona de livrare din mai multe categorii, a atins pragul de 50.000 de abonați pentru serviciul său Prime, la aproximativ un an de la lansarea pe piața din România.
Testo este lider mondial în tehnologia de măsurare portabilă, cu peste 60 de ani de experiență în piață.
Analize
Aquila, liderul pieței de distribuție a bunurilor de larg consum (FMCG) și logistică la nivel național, a finalizat cu succes procesul de integrare a companiei Agrirom, specializată în distribuția produselor alimentare în regim de temperatură controlată.
Românii consideră că introducerea Sistemului Garanție-Returnare (SGR) la nivel național va determina adoptarea unor obiceiuri mai responsabile în rândul populației în ceea ce privește reciclarea ambalajelor de plastic, sticlă sau metal, conform unui studiu realizat de Alianța Producătorilor de Băuturi, prin intermediul Kantar România.
Studii
Notino, unul dintre cei mai mari retaileri de cosmetice de pe piața din România, a înregistrat o creștere continuă a cererii de produse cosmetice cu protecție solară: comparând vânzările din iunie 2021 cu martie 2021, segmentul a crescut cu 268%.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail