Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 19 – 23 septembrie 2022

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 19 – 23 septembrie 2022.

EXPO RETAIL 2022 – Digital, Green & Tech, expoziția dedicată tehnologiei, echipamentelor, soluțiilor și serviciilor pentru retail, eCommerce și industria FMCG, care va avea loc în perioada 26 – 27 octombrie 2022 la Combinatul Fondului Plastic din București, anunță noi parteneri și expozanți ai evenimentului. Astfel, COMARCH este noul partener TECH al evenimentului, TOMRA Collection este noul partener GREEN, iar R-Create este expozant. Aceștia se alătură companiilor Cargus – partener SMART, Plin Tech – partener TECH, Vectra Eurolift Service, Recicleta (un program Viitor Plus) și Green Ambalaje – parteneri GREEN, BIODEGRA, FEPRA, Artificial Intelligence Visual Analytics (AiVA), Smart ID Dynamics și QInStore Radio – expozanți. Evenimentul este organizat de retail-FMCG.ro, publicația B2B dedicată retailului alimentar, sectorului eCommerce și industriei FMCG. 

Rezervă un stand, aici: www.expo-retail.com/expozanti

EXPO RETAIL 2022

 

retailRetail

Noul magazin DIANA, situat în Copăcelu, județul Vâlcea, are o suprafață de peste 400 de metri pătrați, parcare proprie și un punct de plată pentru facturi la utilități.

OMV Petrom, cea mai mare companie integrată de energie din sud-estul Europei, a instalat panouri fotovoltaice în 110 stații de alimentare OMV și Petrom din România și vizează extinderea la 150 unități până la finalul lui 2022.

Profi a anunțat lansarea publică a campaniei sale de susținere a producătorilor locali, pe 23 și 24 septembrie, la Apoș, jud. Sibiu.

Oasis Retail Development & Consulting, deținută de antreprenorii sibieni Klaus Reisenauer și Kurt Wagner, a anunțat demararea celei de-a doua faze de dezvoltare a proiectului PRIMA Shopping Center din Sibiu, o investiție totală de 30 de milioane de Euro.

Animax, cea mai mare rețea de pet shops de pe piața românească, parte a grupului Pet Network International,  a anunțat deschiderea a două magazine noi, unul în București, în timp ce cu al doilea tatonează piața din municipiul Turda.

Carrefour România a lansat cea de-a patra ediție a campaniei Plata cu PET, în 20 de hipermarketuri din țară, în data de 22 septembrie 2022.

PENNY, unul dintre cei mai activi retaileri din România, și-a continuat planul de extindere prin deschiderea unui nou magazin în Călărași.

FMCG

Noile lanterne  de la VARTA oferă funcții practice și luminează serile confortabile în atmosferă și stil.

HEINEKEN România a anunțat intenția de a înceta activitatea în fabrica din Constanța, cu aproximație în septembrie 2023.

Cu 18 ani de experiență în vânzări și business development, George Mihai ocupă, începând cu luna septembrie a acestui an, poziția de Director de Dezvoltare pentru FMCG al echipei Interbrands Orbico, cea mai mare companie de distribuție și servicii logistice în industria de FMCG și Beauty din România.

L’Oréal Groupe a numit-o pe Elis Isa-Sipciu în funcția de Corporate Affairs and Engagement Director în cadrul L’Oréal România, începând cu luna septembrie a acestui an.

Compania Dyson, recunoscută la nivel global pentru cercetarea și tehnologia de top din domeniul producției de aspiratoare verticale fără fir și purificatoare de aer, precum și cel al produselor de îngrijire personală, a organizat primul eveniment în România, dedicat tehnologiei de ultimă generație în îngrijirea și coafarea părului.

Food Service

McDonald’s în România a lansat un trio excepțional de burgeri, în ediție limitată: Triplu McPuișor, Triplu Cheeseburger și Dublu Filet-O-Fish.

E-commerce

dm drogerie markt România a lansat magazinul online dm.ro,  prin care le oferă clienților posibilitatea de a comanda produse din confortul casei lor, cu livrare la nivel național.

Cum, în anii pandemiei, consumatorii s-au obișnuit să comande aproape orice online, aceștia sunt din ce în ce mai dispuși să cumpere astfel și produse alimentare, mai ales pe măsură ce nativii digitali devin un segment principal de clienți, potrivit unei analize realizate de strategy&, departamentul de strategie al rețelei globalePwC.

Evenimente

European Digital Commerce powered by VTEX a devenit unul dintre cele mai importante evenimente de comerț din regiune, reunind sute de specialiști, zeci de vorbitori și ore întregi de conținut premium.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *