Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 21 – 25 august 2023

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG din România, în sinteza săptămânii 21 – 25 august 2023.

Reprezinți o companie care creează, dezvoltă și furnizează tehnologii, echipamente, soluții și servicii pentru retail, eCommerce, industria FMCG, HoReCa, FoodService și pentru companii, în general?

Rezervă unul dintre ultimele standuri la EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech, târgul profesional organizat de publicația retail-FMCG.ro, dedicat tehnologiei, echipamentelor și serviciilor pentru retail, eCommerce și industria FMCG, ce va avea loc în perioada 25 – 26 octombrie 2023, la Combinatul Fondului Plastic, din București.

Rezervă un stand!

retailRetail

Îmbinând tradiția vinurilor cu tehnologia secolului 21, PROFI, companie românească, a redefinit experiența de cumpărare prin introducerea „Crama Somelierilor” – primul brand realizat cu Inteligență Articifială

În weekendul 18-20 august, Carrefour a prezentat oficial cel mai nou program care sprijină producătorii locali, Poftim Brânza Românească, cu ocazia târgului de produse tradiționale „Bunătăți de soi din România“ desfășurat la Iași.

Până pe 19 septembrie, Auchan a pregătit mii de articole dedicate începutului noului an școlar, parte din oferta Back to School.

PENNY, unul dintre cei mai activi retaileri din România, și-a extins rețeaua și a inaugurat un nou magazin în Municipiul Brașov, județul Brașov. Astfel, rețeaua PENNY a ajuns la 348 de unități la nivel național.

FMCG

Thibaut Boidin va fi noul Managing Director HEINEKEN România, începând cu data de 1 septembrie 2023.

Grupul de companii Perla Harghitei și Apemin Tușnad, unul dintre cei mai mari producători de apă minerală naturală din România, a anunțat numirea lui Mihai Neagu în poziția de director general pentru ambele companii.

În acest an, Ursus Breweries și-a rafinat poziționarea strategică de angajator, care vizează nucleul companiei: oamenii și oportunitățile la care au acces pentru a-și duce cariera la următorul nivel.

Conform unui studiu realizat de Data Intelligence Leo Burnett pentru Lay’s România, 78% dintre români cred că gustul unui chips este influențat de calitatea cartofilor folosiți, iar 88% dintre ei consideră că felul în care acei cartofi au fost crescuți denotă dacă sunt de calitate sau nu.

Servicii

PayPoint România a sărbătorit 15 ani de la momentul lansării oficiale a serviciului de plăți facturi pe piața din România şi încasarea primei facturi pe terminal.

Analize

Majoritatea companiilor de retail & FMCG (fast-moving consumer goods) din România se așteaptă la creșterea veniturilor în 2023, consideră 82% dintre respondenții la un studiu efectuat de Horváth, firmă de consultanță în management cu 40 de ani de experiență internațională, care activează și în România, din 2005.

Studii

Creșterea prețurilor (75%) și diminuarea veniturilor disponibile (51%) sunt principalele motive invocate de părinții care spun că intenționează să cheltuiască mai puțin anul acesta pe produse necesare pentru începerea anului școlar, iar bugetul alocat pentru fiecare copil în acest scop ar putea să scadă cu 10% față de 2022, reiese din studiul Deloitte back-to-school 2023.

O analiză combinată a datelor de vânzări din lanțurile internaționale, realizată de RetailZoom și a rezultatelor unui studiu Ipsos realizat recent relevă informații valoroase cu privire la acțiunile specifice pe care consumatorii le-au întreprins pentru a atenua impactul creșterii prețurilor.

Tehnologiile bazate pe inteligență artificială (AI) ar putea genera o creștere economică globală de 14% (15,7 trilioane de dolari) până în 2030, potrivit unui studiu realizat de PwC, ca urmare a creșterii productivității din automatizarea proceselor.

Evenimente

EXPO DIY 2023 – Smart Green Home, singura expoziție B2B din România dedicată produselor din categoriile bricolaj, materiale construcții, amenajări interioare, instalații și grădină, cu focus pe soluții și produse „verzi”, care a avut loc în perioada 28 – 29 iunie 2023, la Universitatea Politehnica din București, prezintă concluziile ediției din acest an, cifre, imagini și povestea video.

Save the date 26 – 27 iunie 2024, perioadă când va avea loc cea de-a 3-a ediție a EXPO DIY – Smart Green Home, la Universitatea Politehnica din București.

A doua ediție a evenimentul EXPO DIY 2023 – Smart Green Home a fost organizată de BricoRetail.ro, publicația B2B dedicată sectoarelor DIY, Home Improvement & Garden.


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te gratuit la newsletter

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *