Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 21 – 25 august 2017

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 21– 25 august 2017.

grocery retailRetail

PROFI, retailerul care aparţine fondului de private equity administrat de Mid Europa Partners, a depăşit pragul de 600 de magazine şi rămâne retailerul cu cele mai multe unităţi dar şi cel care are cea mai mare extindere din România, fiind prezent în 332 de localităţi.

Credit Foto: shutterstock.com

PROFI lansează campania Te costă 0,00 lei să ajuți un copil” pentru al șaselea an consecutivAstfel, între 28 august și 15 octombrie, retailerul va dona 1.500.000 de lei, luând în calcul exclusiv voturile clienților săi.

Carrefour România a lansat, în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, casa de marcat unde clienţii au posibilitatea de a scana şi plăti singuri, în acelaşi loc, produsele cumpărate.

FMCG

Campania Caravana Bergenbier EU SUNT 12 a ajuns la peste 200.000 de români, în cele 27 de orașe vizitate în țară și pe litoral, pe un traseu de aproximativ 5.000 de km.

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, a înregistrat în primul semestru al anului 2017 o cifră de afaceri de 105,5 milioane lei, ceea ce înseamnă o creștere cu 9% față de aceeaşi perioadă din 2016.

INGREDIENTS SHOW, singurul eveniment B2B dedicat ingredientelor și adresat specialiștilor din industria alimentară românească, va avea loc în perioada 6 – 7 septembrie 2017 la Sovata, la Danubius Health SPA Resort.

Studii

Încrederea consumatorului la nivel global arată semne de îmbunătăţire continuă în cel de-al doilea trimestru din 2017, ajungând la un indice de 104, cu 3 puncte procentuale mai mare decât cel din trimestrul patru 2016, conform unui studiu realizat de Nielsen CEE.

75% dintre firmele din economia românească au ajuns să apeleze la această soluţie, în condiţiile în care finanţarea bancară reprezintă, mai ales pentru IMM-uri, un domeniu greu accesibil, potrivit unui studiu realizat de KeysFin.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,914 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 21 – 25 august 2017

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: