Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 21 – 25 septembrie 2020

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 21 – 25 septembrie 2020.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

Cere o ofertă pentru promovarea B2B la adresa revista@retail-fmcg.ro!

Retail

retailRețeaua PENNY s-a extins cu un nou magazin în Mediaș, județul Sibiu. Astfel, rețeaua națională ajunge la 265 de spații deschise în România.

Design-ul magazinului reflectă rebranding-ul PENNY., precum și noua platformă de comunicare „Economisim bani, nu dragoste”.

Lidl a inaugurat primul magazin din orașul Râmnicu Sărat, județul Buzău, pe data de 24 septembrie 2020. Noul magazin Lidl din Râmnicu Sărat are o suprafață de vânzare de peste 1.300 mp și dispune de peste 120 de locuri de parcare, precum și de o stație de încarcare pentru automobilele electrice, unde se vor putea alimenta câte două mașini simultan

Kaufland România a deschis pe 23 septembrie 2020 un magazin în nordul Bucureștiului. Noul magazin, un concept premium, dispus pe o suprafață de vânzare de peste 3.000 de metri pătrați, are numeroase facilități ecologice, automate de reciclare a ambalajelor din plastic, raioane cu sortimente extinse de legume-fructe, precum și un spațiu exterior de vânzare.

De asemenea, Kaufland a deschis pe 24 septembrie 2020 cel de-al treilea magazin din Republica Moldova și primul din nordul țării, în Bălți, al doilea oraș ca mărime după Chișinău.

Kaufland România a anunțat rezultatele celui de-al doilea apel de proiecte al anului 2020. Astfel, au fost selectate 14 organizații neguvernamentale care vor primi finanțare în valoare totală de peste 2.245.500 lei.

FMCG

Brandul ieșean ZWUP, specializat în producția de supe naturale, a lansat noua sa categorie de preparate gata de consum – ZWUP UP, cu 5 tipuri de supe-cremă, dintre care două exclusiv vegetale.

TOPGEL, cel mai mare producător român de înghețată și una dintre cele mai de succes afaceri de familie din România, și-a făcut bilanțul unui sezon, care urmează să se încheie în curând, un sezon total atipic, dar unul care a înregistrat rezultate bune, în special datorită campaniilor de marketing, care au funcționat pentru că brandul a fost mai aproape de consumatori și de schimbările la nivel de consum.

Food Service

DAbo Doner a continuat planurile de expansiune, cu 4 restaurante deschise doar în ultima săptămână, în Pitești și Curtici și două în Sibiu.

Servicii

Vectra Eurolift Service, unic distribuitor pentru România al mărcii de stivuitoare Yale Material Handling și unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața echipamentelor de manipulat mărfuri, și-a prezentat portofoliul de produse și servicii către industria de retail & FMCG, jucătorilor din eCommerce și principalilor operatori logistici.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,062 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 21 – 25 septembrie 2020

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: