Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 24 – 28 ianuarie 2022.
B2B Meetings, platforma care conectează retailerii cu furnizorii de echipamente, soluții și servicii pentru retail, se redeschide între 14 februarie și 15 aprilie 2022.
Atât furnizorii, cât și retailerii se pot înregistra aici: b2bmeetings.retail-fmcg.ro/inregistrare/ până la data de 14 februarie 2022, dată la care platforma se redeschide pentru a programa întâlniri de business până la data de 15 aprilie 2022.
Citește AICI ce poți să faci, ca furnizor, dacă dorești să stabilești întălniri cu retailerii.
Retail
Kaufland a inaugurat miercuri, 26 ianuarie 2022, un nou magazin în sectorul 4 al Capitalei. Astfel, compania ajunge la o rețea de 148 de magazine în România, dintre care 18 sunt în București.
PROFI, retailerul ce deține rețeaua cu cea mai mare acoperire națională și cu cele mai multe magazine din România, a inaugurat în luna ianuarie 2022 un număr de 6 magazine, iar rețeaua sa națională a ajuns la 1.595 de unități.
PENNY și-a continuat planul de expansiune în România prin deschiderea unui nou magazin în Ocna Mureș, județul Alba, ajungând la o rețea de 303 de unități.
Carrefour România a anunțat preluarea responsabilității pentru departamentul de eCcommerce de către Gabriela Stănică, care devine astfel Chief Information, Data Officer și Director eCommerce, după promovarea lui Cătălin Samara ca Director Internațional al Bringo.
FMCG
Inter Conecter, compania timișoreană specializată de peste 20 de ani în importul de cafea, dulciuri și produse alimentare premium, a prezentat oficial in România gama de dulciuri cu licență Disney și Warner Bros – Zàini, brandul italian care datează din 1913.
Membrii Asociației Berarii României l-au ales în funcția de Președinte pe Mihai Voicu, Director General BERGENBIER SA, companie parte a grupului Molson Coors.
Food Service
Taco Bell, lanțul de restaurante care oferă produse de inspirație mexicană, a sărbătorit, în luna octombrie 2021, 4 ani de activitate în România, perioadă în care a deschis 13 restaurante. Interviu cu cu Costică Mișaca, Director General Taco Bell România.
E-commerce
Obor21.ro, prima cooperativă țărănească digitală din România, a încheiat cel de-al doilea an de activitate cu o cifră de afaceri de 155.000 Euro, marcând astfel o creștere cu 55% față de anul precedent.
La nici jumătate de an de la lansarea serviciului de livrare rapidă, în doar 30 de minute, Carrefour România și Bringo au continuat să-l extindă în ritm susținut, ajungând să acopere nouă orașe. Astfel, harta livrării rapide Carrefour prin Bringo cuprinde din această săptămână și orașele Arad, Bacău și Craiova.
Servicii pentru retail
Packeta România, platformă digitală și logistică globală, membră a Packeta Group, compania cu cea mai mare rețea de puncte pick-up din Europa Centrală și de Est, dublează echipa în 2022 și estimează că va depăși 140 de angajați la finalul anului.
În contextul nevoii de a economisi energie, Frigotehnics, expertul în instalații frigorifice și industriale, recomandă companiilor din retail & FMCG serviciul ClimaCheck, un audit energetic prin care se poate eficientiza cu până la 40% consumul de energie electrică al instalațiilor frigorifice, fie că vorbim de vitrinele frigorifice din retail, de depozitele frigorifice ale producătorilor, importatorilor sau distribuitorilor din industria FMCG sau de spațiile de depozitare cu temperatură controlată ale operatorilor logistici.
Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile în România, a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 26,2 milioane de euro, în creștere cu 5% față de anul precedent.
Analize
Pentru industria FMCG, anul 2021 a fost marcat de câteva fuziuni și achiziții importante, numeroase rebrandinguri și completări ale portofoliului de produse, de importante schimbări în managementul unor companii din industrie, dar și de intensificarea acțiunilor în direcția sustenabilității. Despre acestea, dar și despre multe alte lucruri interesante, în articolul anual dedicat celor mai importante evenimente din 2021 în industria FMCG din România.
SARMIS Capital, cel mai mare fond privat de investiții înființat în România, pentru România și țările vecine, a achiziționat pachetul majoritar în Smart ID Dynamics S.A., lider independent pe piața locală a automatizărilor industriale, unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții și echipamente pentru retail.
Studii
Conform celei de-a doua ediții a studiului „Tendințe și provocări în marketing în 2022” realizat de compania de consultanță de business Valoria în colaborare cu agenția de publicitate Mind Shop, în prezent 79% dintre companii pun pe primul loc în preocupările lor generarea eficientă a rezultatelor, iar 75% au ca provocare executarea strategiilor multicanal (omnichannel).
Evenimente
Institutul de Marketing, unicul centru de training în marketing din România acreditat internațional, organizează miercuri, 9 februarie 2022, între orele 14:00 şi 16:00, evenimentul online E-commerce Grow in FMCG, o întâlnire de know-how susţinută pe platforma online Zoom de Ana Maria Băjan, Marketing Director la Caroli Foods Group (parte din Sigma Group).
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG, #eCommerce, #FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,
Abonează-te gratuit la newsletter
Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de echipamente, tehnologii și servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail