Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 26 – 30 iulie 2021

Retail & GMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG) din România, în sinteza săptămânii 26 – 30 iulie 2021.

Pe 15 septembrie 2021, va apărea cel de-al doilea număr OrDeLi, unde puteți citi totul despre ORganizare, DEsign, Smart & fine LIving, cu accent pe “SMART”. Fii primul care primește noutățile numărului 2 din OrDeLi și abonează-te la newsletter aici: www.ordeli.ro/subscribe!

retailRetail

Lidl a continuat investițiile în România prin inaugurarea unui nou magazin în Oradea, județul Bihor, pe data de 29 iulie 2021, deschidere cu care retail -erul ajunge la o rețea de 299 de magazine.

Prin aderarea la Obiectivele bazate pe știință (Science Based Targets Initiatives -SBTs) prin intermediul Grupului Schwarz, Lidl România a adoptat o abordare strategică asupra protejării climei și se angajează să atingă obiective climatice concrete, corecte din punct de vedere științific.

PROFI, retailerul ce deține rețeaua cu cea mai mare acoperire națională și cu cele mai multe magazine din România, a inaugurat în luna iulie 2021 un număr de 11 magazine, deschideri cu care Profi dspășește pragul de 1.500 de magazine la nivel național. Dintre cele 11 magazine deschise în luna iulie 2021, două unități sunt în format Standard (supermarket), patru sunt în format City, formatul de proximitate, mai restrâns ca suprafață de vânzare și cinci unități sunt în format Loco, formatul dedicat zonei rurale.

Carrefour România l-a numit în funcția de Director Achiziții și Supply Chain pe Vincent Arnault. Cu peste 15 ani de experiență în vânzări și achiziții, odată cu preluarea noului rol, Vincent va ocupa și poziția de membru în Comitetul Executiv al Carrefour România.

FMCG

Sistemul Coca-Cola  România și Dorna, în parteneriat cu organizațiile CSR Nest și GreenPoint Management, au lansat, săptămâna trecută, o nouă inițiativă de colectare separată a deșeurilor de pe litoral. Proiectul beneficiază de susținerea Primăriei Municipiului Constanța si Primariei Limanu și este derulat sub umbrela “După Noi, strângem tot noi”, parte a platformei de sustenabilitate a Sistemului Coca-Cola România, După Noi.

Unilever, unul dintre principalii furnizori mondiali care comercializează bunuri de larg consum, cunoscut pentru implicarea sa în promovarea unui stil de viață sustenabil, a lansat la nivel național campania promoțională De azi ai verde la fapte bune, susținută de toate mărcile cu tradiție de la Unilever cu ocazia aniversării a 30 de ani de când primele produse ale companiei au intrat pe piața din România.

Diageo, lider global pe piaţa băuturilor alcoolice, având un portofoliu de branduri renumite precum Johnnie Walker, Crown Royal, J&B, Buchanan’s, Windsor, Smirnoff, Cîroc, Ketel One, Captain Morgan, Baileys, Don Julio, Tanqueray şi Guinness, a raportat o creștere solidă a vânzărilor nete, a profitului operațional și a fluxului de numerar și este bine poziționată pentru viitor.

Vinul Caii de la Letea prezintă un nou episod din serialul său Oameni și Rădăcini. Început în 2020,  proiectul își propune să caute originile gustului autentic românesc pornind de la artizanii săi.

Food Service Retail

În perioada 30 – 31 iulie 2021, KFC, Pizza Hut și Taco Bell au lansat noi oportunități de angajare în restaurantele din București prin organizarea unui târg de joburi inedit. După aproape 17 luni de pandemie în care târgurile de joburi s-au mutat în mediul online, companiile propun celor interesați un târg dedicat care facilitează interviuri față în față, cu posibilitatea de ofertare a candidaților selectați chiar în aceeași zi.

Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România – HORA România – a prezentat rezultatele unui studiu cu privire la impactul în economie și situația financiară a companiilor active în 11 sectoare din industria HoReCa. HORA susține proiectul 0 taxe pe salariul minim, o măsură esențială pentru a diminua deficitul de  personal din industrie.

eCommerce

Compania clujeană Managis Bio, importatorul și distribuitorul național de produse alimentare și cosmetice ecologice, a lansat www.distributie.managisbio.ro, platforma online de vânzări B2B, care se adresează comercianților independenți, magazinelor online și oricăror alte companii care își doresc să achiziționeze produse ecologice în cantități mai mari și în condiții comerciale deosebite.

Glovo, unul dintre cei mai importanți jucători din lume pe zona de livrare din mai multe categorii, a lansat Glovo Express și a deschis, astfel, primul Micro Fulfillment Center (MFC) din România, la București. Până la finalul lui 2021, Glovo plănuiește să deschidă 15 unități care vor asigura livrarea rapidă pentru mai multe categorii de produse, în peste șase orașe din țară, printre care se numără București, Brașov, Timișoara, Iași, Cluj-Napoca și Constanța.

Mega Image și eMAG a anunțat că, începând cu data de 30 iulie 2021, vor înceta de comun acord parteneriatul pe zona de eCommerce, început în urmă cu opt ani, urmând ca fiecare să își concentreze eforturile pentru dezvoltarea proiectelor proprii în eCommerce, care a avut o accelerare puternică în ultimul an.

Studii

Reveal Marketing Research a derulat un studiu privind percepția românilor cu privire la inovație și modernitate. Studiul concluzionează că inovația ușurează viața românilor (93%) și îi ajută să se simtă în siguranță (84%).


Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.

Fii primul care află cele mai proaspete ştiri din #retail-ul alimentar, industria #FMCG#eCommerce#FoodService și #servicii dedicate retailului, știri pe care le vei putea primi gratuit, direct pe adresa ta de e-mail,

Abonează-te la newsletterul zilnic gratuit.

Publicația retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

retail-FMCG.ro a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings conectează companiile de retail cu potențialii furnizori de servicii pentru retail

Înregistrare

2performant.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *