Next_Capitall

Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 31 august – 4 septembrie 2020

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 31 august – 4 septembrie 2020.


De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii

Cere o ofertă pentru promovarea B2B la adresa revista@retail-fmcg.ro!

retailRetail

Lidl a continuat investițiile în România prin inaugurarea unui nou magazin în București, pe data de 3 septembrie.

Credit foto: Shutterstock

Anul acesta, retailerul a primit certificarea BREEAM pentru alte două clădiri din portofoliul său, după ce în 2019 magazinului Lidl din cartierul bucureștean Aviației i-a fost acordat cel mai înalt calificativ – Outstanding. Astfel, sediul central Lidl, din București, a primit certificarea BREEAM Outstanding, iar centrul logistic din Lugoj a primit certificarea BREEAM Excellent.

Din 3 septembrie, locuitorii din Suceava își fac cumpărăturile zilnice în siguranță, în magazinul Supeco, un concept relativ nou de supermarket, situat pe Strada Humorului Nr. 118A, comuna Scheia, județul Suceava.

FMCG

International Bloemen, unul dintre cei mai mari furnizori de flori, plante și aranjamente florale pentru retail din România, și-au dezvoltat portofoliul de furnizori externi prin parteneriate direct cu producătorii europeni din industria florală.

Începând din luna august şi până în octombrie inclusiv, Napolact, brand aparținând companiei FrieslandCampina România, are pe piaţă noi ambalaje pentru lapte (atât ecologic, cât și convențional, atât la cutie, cât și la pet), ambalaje ce fac parte din noua campanie a brandului, „Cinste Vouă!”.

Nestlé a lansat pe piața locală o nouă gamă de produse în categoria de cafea sub brandul Starbucks®, care le permite românilor să se bucure acasă de cafeaua Starbucks® preferată. Aceștia vor avea la dispoziție 22 de varietăți de cafea Starbucks®, acoperind patru categorii: cafea boabe, prăjită și măcinată, dar și primele capsule Starbucks® dezvoltate folosind tehnologia Nestlé de preparare a cafelei prin intermediul sistemelor Nespresso și NESCAFÉ® Dolce Gusto®.

Retail Food Service

La doar câteva luni de la deschiderea restaurantului Burger King din zona Piața Universității, AmRest, una dintre cele mai mari platforme europene de restaurante și servicii alimentare, a deschis un nou restaurant în București.

Starbucks România a schimbat la începutul acestui an toate paiele din plastic utilizate în cafenele cu cele din hârtie. Noile capace care permit clienților să savureze băuturile reci fără să mai utilizeze paiele de hârtie au fost lansate ca o completare a angajamentului de lungă durată a Starbucks față de protejarea mediului.

La 6 luni de la debutul pandemiei de COVID-19 și a diverselor etape prin care industria HoReCa a trecut în acest interval de timp, Sphera Franchise Group a anunțat reluarea operațiunilor în toate restaurantele KFC, Pizza Hut și Taco Bell de pe teritoriul României, începând cu 1 septembrie 2020.

E-commerce

Din 1 septembrie 2020, Carrefour Supermarket Online se mută în BRINGO, locul unde clienții pot comanda produse din magazinele fizice (hipermarket și supermarket), la aceleași prețuri și calitate cu care sunt deja obișnuiți, la viteza BRINGO, în 90 de minute.

Analize

În luna august 2020, în retailul alimentar din România au fost deschise, în total, 34 de magazine, în acest calcul intrând doar deschiderile de magazine comunicate oficial. Retailerii care au inaugurat magazine în luna august 2020 sunt: Kaufland, PROFI, Mega Image, Carrefour, Lidl, Penny și Supeco.

Evenimente

Pentru marketerii pasionați, conceptul Votat Produsul Anului nu este ceva nou, ci un obiectiv mult dorit în ierarhia aprecierii unui brand. De peste zece ani, compania Media Concept Store organizează această competiție, ce oferă distincția Votat Produsul Anului® produselor inovative votate de către consumatori pentru valoarea și diferența adusă în viața lor.

News from Romania – o sinteza lunară, în limba engleză

Romanian Grocery Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian Grocery Retail Market and FMCG industry, in August 2020, provided by retail-FMCG.ro, the most read B2B publication in online, in Romania, from retail & FMCG niche.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 7,065 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 31 august – 4 septembrie 2020

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: