Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria bunurilor de larg consum (FMCG), în sinteza săptămânii 2 – 6 decembrie 2019.
De ce să te promovezi pe retail-FMCG.ro ? Cine se poate promova pe retail-FMCG.ro? Tipuri de promovare disponibile. Detalii
Retail
Carrefour România a deschis pe data de 4 decembrie 2019 noul hipermarket Carrefour Corbeanca, în incinta noului centru comercial DN1 Value Centre. Noul magazin oferă experiențe culinare speciale: noul concept de WineSquare Shop & Bar, cea mai largă gamă de produse BIO, atât românești, cât și internaționale, precum și o zonă cu sesiuni zilnice de live cooking.
De Ziua Internațională a Persoanelor cu Dizabilități, Kaufland România, unul dintre cei mai mari angajatori privați de pe piața românească, a celebrat succesul demarării programului-pilot de angajare și includere a persoanelor cu dizabilități în companie.
Lidl a continuat investițiile în România prin inaugurarea a trei magazine noi, pe data de 5 decembrie: unul în București, unul în Negrești-Oaș, județul Satu-Mare, iar cel de-al treilea în Botoșani.
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a continuat strategia de extindere a companiei prin deschiderea unui nou magazin Gerovital în sistem de franciză, la doar 6 luni de la lansarea oficială a proiectului.
FMCG
Agrocosm Consult, una dintre cele mai dinamice companii din piața semințelor pentru legume și flori din România și unul dintre cei mai importanți furnizori ai retailului, cu un portofoliu diversificat de produse sub brandurile Agrocosm, Agrocosm Profesional, Kids Agrocosm, Micul Fermier și Micul Grădinar, a împlinit în acest an 15 ani de existență.
Pentru Elit, una dintre cele mai importante companii producătoare de mezeluri din România, cu o experiență de peste 16 ani în acest domeniu, 2019 a însemnat în primul rând repoziționarea ca brand.
Studii
Peste jumătate dintre companiile din România (54%) intenționează ca, în 2020, să crească numărul de angajați cu 11% în medie, potrivit Barometrului de HR realizat de PwC România.
Opt din zece consumatori (83%) consideră că încrederea este primul factor emoțional care influențează loialitatea față de un brand, conform studiului Deloitte „2019 Exploring the value of emotions-driven engagements”.
News from Romania
Romanian Grocery Retail – For all our readers abroad, these are the most important news from Romanian Grocery Retail Market and FMCG industry, in November 2019, provided by retail-FMCG.ro, the most read B2B publication in online, in Romania, from retail & FMCG niche.
Întregul conținut al site-ului www.retail-FMCG.ro este proprietatea S.C. Retail FMCG Media S.R.L. și este protejat de legea dreptului de autor, neputând fi preluat, copiat parțial sau integral sau folosit pentru crearea de articole derivate, fără acordul expres scris în prealabil al proprietarului. Folosirea în alt scop decât cel personal sau non-comercial este strict interzisă.
Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail
În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.
Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.
Revista retail-FMCG.ro reprezintă platforma ideală pentru a vă promova produsele sau serviciile. Mai multe detalii, AICI.
