Expo_Shop

Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 5 – 9 februarie 2018

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 5 – 9 februarie 2018.

Retail magazineRetail

PREMIUM: Carrefour a anunţat recent demararea unui plan de transformare la nivelul întregului Grup, pe o perioadă de 5 ani, denumit „Carrefour 2022”.

Credit Foto: shutterstock.com

Pe lângă anunţatele măsuri prin care retailerul francez urmează să îşi adapteze modelul de business, dar și organizarea întregului grup, în pieţele unde Carrefour operează au loc şi altfel de acţiuni ce duc la întrebarea firească dacă acest plan nu este, până la urmă, şi un plan de restructurare?

IT & Mobile Days – super oferte la cele mai smart tehnologii

Lidl România continuă strategia de a sprijini formarea noilor profesioniști din domeniul retailului, prin programul Școala de Carte și Meserii, ce își propune să pregătească elevii de liceu pentru meseria de comerciant-vânzător.

REWE România a lansat campania „100 de ani de România” dedicată Centenarului Marii Uniri, continuarea firească a conceptului „de România”, lansat anul trecut.

METRO Cash & Carry România a lansat campania dezvoltată pentru promovarea programului „Cumperi mai mult, plătești mai puțin pe bucată”, un program diferențiator lansat în urmă cu 2 ani.

Rețeaua Profi a deschis trei noi magazine la Botoșani, Scărișoara și Timișoara, rețeaua națională ajungând la 708 unități.

Mega Image deschide cel mai nou Concept Store situat chiar în centrul Bucureștiului, în clădirea istorică din strada Grigore Cobălcescu, numărul 45, rețeaua națională ajungând la 600 de unități.

FMCG

Eldi, brutăria ardeleană cunoscută pentru produsele de panificaţie gustoase, naturale şi de calitate, şi-a diversificat cunoscuta gamă de sărăţele.

PepsiCo a extins parteneriatul cu prestigioasa competiţie Liga Campionilor UEFA pentru următorii trei ani, iar șase dintre brandurile internaţionale de top ale companiei vor susţine evenimentul până în finala din 2021.

Analize

În România, volumul cifrei de afaceri din retail a crescut în anul 2017, față de anul 2016, cu 10,7%, conform datelor furnizate de către Institutul Naţional de Statistică (INS). La nivel european, România a avut a doua cea mai mare creștere a volumului de retail, de 10,1%, în decembrie 2017 față de luna decembrie 2016, conform datelor furnizate de Eurostat.

Procentul companiilor care se așteaptă la scăderea profitului este de două ori mai mare decăt la începtul anului trecut, iar al celor care spun că nu cresc investițiile este de 18% în 2018 față de numai 10% la începutul lui 2017, conform studiului „Evoluția afacerilor în 2018” lansat azi de Valoria și realizat în parteneriat cu Doingbusiness.ro.

Retail & FMCG – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,845 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 5 – 9 februarie 2018

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

%d blogeri au apreciat: