Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 5 – 9 iunie 2017

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 5 – 9 iunie 2017.

RetailRetail

Profi a deschis alte două magazine la Semlac și Bacău, iar vineri, 9 iunie, ca partener oficial al naționalei de handbal feminin, va susține echipa care, în prima manșă a barajului de calificare la Campionatul Mondial 2017, se va lupta la Oradea cu reprezentativa Austriei.

Credit Foto: shutterstock.com

Kaufland România a inaugurat primul magazin estival amenajat într-un cort, în stațiunea balneoclimaterică Sovata, județul Mureș, care va sta deschis pe tot parcursul verii, până pe 17 septembrie 2017.

FMCG

Untul Kerrygold, un produs premium al categoriei lactate, face parte, încă din anul 2013, din portofoliul importatorului şi distribuitorului de produse alimentare Serpico Trading, una dintre cele mai experimentate companii ale industriei FMCG din România.

Tuborg România, parte a United Romanian Breweries Bereprod (URBB), inovează piața de bere prin lansarea unui sistem unic de protecție a capacelor dozelor de bere împotriva factorilor externi: o folie de protecție din aluminiu (Alu-Foil) 100% reciclabilă.

Peroni Nastro Azzurro a deschis în inima staţiunii Mamaia cafeneaua „Riviera Peroni al Café del Mar”, un spațiu dedicat celor care îşi doresc să descopere cultura italiană.

Studii

Agenția Initiative estimează pentru 2017 o creștere a pieței de media din România similară cu cea de anul trecut, de 10%, potrivit celei de-a XXI-a ediții a raportului Media Fact Book.

Conform celei mai recente ediţii a studiului ROADS, derulat de IAB România cu sprijinul PwC România, valoarea totală raportată a pieţei de publicitate online din România, pentru întreg anul 2016 a fost de aproximativ 41 de milioane Euro (190,541,366 lei), înregistrând o creştere de 22% faţă de anul anterior (like for like).

Comerțul online va depăși 2,5 miliarde de euro anul acesta și are potențial de a-și dubla valoarea până în 2020, estimează Asociația Română a Magazinelor Online din România (ARMO).

Analize

În România, volumul cifrei de afaceri din retail a crescut în luna aprilie 2017, faţă de luna aprilie 2016, cu 4,8%, conform datelor furnizate de către Institutul Naţional de Statistică (INS).

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,880 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 5 – 9 iunie 2017

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: