Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 4 – 8 aprilie 2016

Retail & FMCG – Principalele titluri din retailul alimentar şi industria FMCG, în sinteza săptămânii 4 – 8 aprilie 2016.

Retail

RetailKaufland lansează în parteneriat cu Renovatio prima rețea publică de stații de încărcare rapidă pentru mașini electrice din România. Staţiile de încarcare vor funcționa non-stop, vor putea fi folosite gratuit pe axa Arad – Constanța și se vor afla în parcările magazinelor Kaufland din nouă orașe și pe autostrada A2.

Credit Foto: shutterstock.com

Ciocolata Crazy Collection cu lapte cu biscuiţi cu cacao, la 300g, a fost rechemată din cauza identificării unui corp străin în conținutul unei tablete, retailerul REWE Group scoţând-o de la vânzare.

Plata cu portofelul digital, prin aplicația mobilPay Wallet, dezvoltată de NETOPIA mobilPay, va fi disponibilă în toate magazinele Carrefour din întreaga ţară.

REWE Group a înregistrat, în anul financiar 2015, cele mai bune rezultate financiare din istoria companiei, cu o creștere a veniturilor de 3,7%, la 52,4 miliarde de euro.

3MTM  propune cateva solutii inteligente de ingrijire a podelelor si a suprafetelor alunecoase, care ajuta la mentinerea standardelor de imagine ale spatiilor corporate si comerciale, din domeniile HoReCa si retail, adaptate normelor de siguranta pentru angajati si vizitatori.

FMCG

Vascar, unul dintre principalii producători de preparate din carne din România, anunță începerea distribuției directe în București, prin retaileri independenți.

Consumul de bere pe cap de locuitor a urcat la 80 l în 2015, de la 74 l, în 2014, iar volumul pieţei berii a atins 15,8 milioane hl în 2015, în creștere cu 6,5% față de cel înregistrat anul precedent, conform datelor prezentate de Asociaţia Berarii României.

Berea Timişoreana va fi produsă sub licenţă în Republica Moldova. Acest lucru a fost posibil datorită parteneriatului cu cel mai mare producător de bere din Republica Moldova, Efes Vitanta Brewery, care produce sub licență marca Timișoreana.

Elmiplant, brandul românesc de îngrijire al femeilor, lansează #WalkTall, o campanie care inspiră şi care le reaminteşte femeilor de pretutindeni, prinse în agitaţia de zi cu zi, să meargă cu încredere.

Studii

Uptrading, fenomenul de trecere la un produs superior din aceeași categorie, este una dintre tendinţele în FMCG, conform Studiilor GfK care monitorizează consumul casnic din România, studii care arată o creștere în valoare cu 1.5% pentru produsele FMCG în 2015 față de anul anterior.

Retail & FMCG news – în fiecare zi, pe e-mail

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din Retail & FMCG – retailul alimentar şi industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,865 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Retail & FMCG – Sinteza săptămânii 4 – 8 aprilie 2016

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: