Sinteza săptămânii 11 – 15 mai 2015

Retail

hypermarketcartCarrefour România a deschis pe 14 mai cel de-al 10-lea hipermarket Carrefour din București și al 28-lea din țară, în cadrul celui mai nou centru comercial dezvoltat de NEPI, Mega Mall.

Credit foto: Shutterstock

Lidl continuă investiţiile în România prin inaugurarea, în oraşul Otopeni, pe data de 21 mai, a unui magazin nou construit, reţeaua sa din România ajungând astfel la 186 de magazine.

Lidl România a demarat proiectul național ”Viitorul Șef de Magazin” printr-un eveniment susținut în Poiana Brașov, având ca invitați un număr de peste 300 de angajați.

Mega Image a deschis un nou magazin Shop&Go în București. Retailerul Mega Image are o reţea ce cuprinde în prezent 415 magazine.

Schneider Electric România a dezvoltat un proiect de eficiență energetică  la nivelul întregii rețele de hypermarketuri Carrefour, cu beneficii imediate privind reducerea consumului de energie electrică şi, implicit, a costului, creșterea confortului și a siguranței utilizatorilor și reducerea impactului asupra mediului.

Evenimente

Vodafone, Samsung și Coca-Cola ocupă primele poziții în ediția de anul acesta în Top Social Brands, clasamentul realizat de revista Biz.

E-commerce

Ziua de luni a marcat deschiderea evenimentului GPeC Summit (11 – 13 mai 2015) și a atras peste 850 de participanți constând în specialiști, antreprenori sau clienți ai industriei de e-commerce.

FMCG

Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, deschide, alături de partenerul Carlgin Sasu, primul magazin de brand din Franța, la Menton, una dintre cele mai cunoscute stațiuni de pe Coasta de Azur, situată la 40 de km est de Nisa.

Cel mai de succes brand de alcool lansat în SUA și Marea Britanie, Jack Daniel’s Tennessee Honey a fost lansat și în România.

Bunge Prio, producătorul cunoscutei mărci de ulei Raza Soarelui, anunță relansarea întregii game Raza Soarelui sub o nouă identitate vizuală

Hochland, liderul pieței de brânzeturi din România, anunţă lansarea unui nou produs, brânza Delicii Calde La Grătar.

Lipton Ice Tea lansează platforma “Ce-ai în ceai?”, o campanie educațională ce arată consumatorilor din ce este preparat ceaiul rece și care sunt beneficiile acestuia.

Ogilvy & Mather a dezvoltat pentru Heineken România strategia de lansare a brandului Strongbow, marca de cidru numărul 1 în lume.

Brandul Napolact și-a menținut poziția de lider la categoria lactate, pentru al doilea an consecutiv, în cadrul celui mai important studiu de piață asupra consumatorului din Europa – Trusted Brands 2015.

Activarea locală a brandului Carlsberg face parte din campania globală « Join the Greats » prin care este pus în valoare parteneriatul dintre Carlsberg și FC Liverpool.

Dozele și sticlele Bergenbier vor avea ambalaje termosensibile, iar gama Bergenbier Fresh se îmbogățește cu un produs surprinzător pe piața mixurilor de bere din România – Bergenbier Fresh Soc.

Servicii

Edenred România, cel mai mare emitent de tichete și carduri preplătite pentru beneficii extrasalariale, a emis de două ori mai multe carduri cadou Compliments în perioada sărbătorilor de Paște din acest an.

Acest articol a fost redactat de pe noua tabletă Krüger&Matz EDGE1082Detalii despre toate produsele Krüger&Matz găsiţi aici.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Ți-a plăcut acest articol? Recomandă-l și altora:
Vrei să primeşti noutăţile din Retail & FMCG în fiecare dimineaţă pe email?
Alătură-te celor 6,830 cititori fideli!

Te afli aici: Prima pagină: » Analize » Sinteza saptamanii » Sinteza săptămânii 11 – 15 mai 2015

Spune-ți părerea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

%d blogeri au apreciat: