Sinteza săptămânii 13 – 17 aprilie 2015

Retail

IMG-4982 (Copy)Cum arată noul concept de magazin Gusturi Românești, dezvoltat de retailerul Mega Image, un magazin care oferă consumatorilor o gamă extinsă de produse cu specific românesc – Galerie Foto.

Mega Image deschide două magazine Shop&Go, reţeaua sa ajungând la un total de 414 unităţi.

Analize

După scăderea TVA la alimente, ce va intra în vigare a data de 1 iunie 2015, recomandarea autorității de concurență catre comercianţi este reducerea prețurilor cu cel puțin 12%.

2014 a marcat pentru România un nivel record al exporturilor de 52.4 mld Euro, aproximativ 21 miliarde de Euro dar şi cel mai mare ritm de creştere al exporturilor din UE, aproximativ 5,8% faţă de anul anterior.

FMCG

Cel mai cunoscut brand al companiei croate Podravka urmăreşte să se apropie de segmentul consumatorilor tineri din România, iar în acest scop, a dezvoltat o nouă platformă de comunicare, în care focusul este componenta emoțională a gătitului, mai mult decât cea pragmatică.

NIVEA lansează crema hidratantă inovatoare NIVEA Care cu o formulă revoluţionară care oferă hidratare intensă, cu 0% senzaţie grasă.

Danone Romania a lansat un nou pahar de iaurt, mai atractiv și mai ușor de diferențiat la raft de către consumatori, în urma unei investiții de 10 milioane de lei.

Studii

Vânzările de cafea au crescut cu aproximativ 15-20% în perioada Paştelui, comparativ cu aceeaşi perioadă a lunii trecute, însă, în ceea ce priveşte consumul zilnic, România se situează în coada clasamentului, cu o jumătate de ceaşcă de cafea pe zi pe cap de locuitor.

În perioada 1 – 10 aprilie 2015, Metro, Carrefour şi Lidl se află pe primele 3 locuri în topul brand-urilor cu cele mai multe reclame dedicate sărbătorilor de Paște.

În fiecare dimineaţă puteți primi gratuit, direct pe adresa dvs de e-mail, cele mai proaspete ştiri din retailul alimentar şi din industria FMCG.

Abonaţi-vă la newsletterul zilnic gratuit.

Depositphotos

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *